به گزارش "ورزش سه"، اگرچه پاری سن ژرمن فصل را فوق العاده و با نتایج بسیار خوبی آغاز کرده، اما همچنان شایعات زیادی در مورد اختلاف بین کیلیان امباپه و نیمار وجود دارد و این تیم همچنان درگیر حواشی است. به نظر می رسد در دو سال گذشته و به خصوص بعد از انتقال لیونل مسی به تیم فرانسوی، رابطه خوبی بین امباپه و نیمار وجود نداشته است. تیاگو سیلوا که سالها عملکرد بسیار خوبی در ترکیب پاری سن ژرمن داشته و یکی از نمادهای این باشگاه محسوب می شود، از نیمار دفاع کرده و ابراز امیدواری کرد او در شرایط آیده آل به جام جهانی برسد.

تیاگو سیلوا گفت: "من در حال حاضر نمی توانم در مورد رابطه نیمار و کیلیان امباپه صحبت کنم، زیرا من دیگر عضوی از باشگاه پاری سن ژرمن نیستم و در این تیم حضور ندارم. من نمی دانم دقیقا چه اتفاقی بین این دو بازیکن در حال رخ دادن است و به همین علت نمی توانم در مورد شرایط کیلیان امباپه صحبت کنم. اما می خواهم در مورد نیمار حرف بزنم و این بازیکن را به خوبی می شناسم.

او بازیکنی باکیفیت محسوب می شود و همیشه هر کاری برای کمک به تیمش انجام داده است. نیمار یک شعبده باز و بازیکنی بزرگ است. متاسفانه او در سال‌های گذشته مصدومیت‌های دشواری را تجربه کرده، اما امسال و در فصل تابستان توانسته به خوبی آماده شود. من در اردوی تیم ملی برزیل در کنار نیمار حضور دارم و امیدوارم او با این روحیه و سلامتی، برای جام جهانی آماده شود."