به گزارش "ورزش سه"، در چند سال اخیر و بعد از ورود VAR به دنیای فوتبال، تغییرات فراوانی در این ورزش رخ داده و این تحول مورد پسند برخی بوده و گاهی نیز تعدادی از اهالی فوتبال می گویند هنوز به این تکنولوژی عادت نکرده اند. حالا تیری آنری، ستاره سابق تیم ملی فرانسه و باشگاه آرسنال به انتقاد از تاخیر در تصمیمات VAR پرداخته و اذعان داشت حتی یک بازیکن نمی داند باید بعد از گلزنی جشن بگیرد یا خیر.

تیری آنری گفت: "در فوتبال ما هنوز عقب هستیم و چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد. آنچه من در فوتبال آمریکایی، راگبی، کریکت یا تنیس و ورزش های مشابه می‌توانم ببینم، اخذ تصمیمات سریع و آنی است. اما در مورد VAR آنچه من را عصبانی کرده، این است که تصمیمات به اندازه کافی سریع نیست. این VAR نیست که تصمیم می‌گیرد و با این تکنولوژی فقط باید وضعیت را بررسی کرد.

من علاقه دارم بازی در جریان باشد. من زمانی که بازی می کردم بعد از گلزنی جشن می گرفتم و این یکی دیگر از موارد دشوار VAR است. گاهی اوقات شما حتی نمی دانید که آیا باید بالا پریده و جشن بگیرید یا نه. آیا باید خوشحالی کرده و جشن بگیرم؟ VAR لذت فوتبال را از بین می برد."