یولیان ناگلزمان معتقد است تقابل با بایرلورکوزن با وجود نتایج بد تیم ها در بازی های اخیر، دیداری فوق العاده خواهد بود.

طرفداری | یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ در کنفرانس خبری پیش از تقابل با بایرلورکوزن در هفته هشتم بوندسلیگا حاضر شد و در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد. یولیان ناگلزمان در این کنفرانس خبری در مورد شرایط بازیکنانش گفت:

لوکاس هرناندز، کینگزلی کومان، بونا سار و پل وانر در این بازی غایب خواهند بود. بقیه در دسترس هستند. کینگزلی هفته آینده به تمرینات تیمی باز خواهد گشت. البته نمی دانم برای بازی مقابل ویکتوریا پلژن آماده خواهد بود یا بازی مقابل دورتموند. لوکاس هرناندز برای مدتی طولانی تر از میادین دور می ماند.

همیشه مهم است که خودت را زیر سوال ببری. تمام بازی ها را دوباره مشاهده و به شدت آن ها را آنالیز کردم. امروز در مورد همه چیز با تیم بحث کردیم چون پس از بازی های ملی، امروز همه بازیکنان را در اختیار داشتیم. مطمئنم فردا بازی خوبی انجام خواهیم داد. بایرلورکوزن نیز در شرایط سختی قرار دارد اما آن ها ترکیبی فوق العاده و سرمربی بسیار خوبی دارند. بازی فوق العاده ای خواهد بود، هر چند نتایج ممکن است در حال حاضر چیز دیگری را نشان دهد.

سادیو مانه؟ با تمام بازیکنانم به صورت خصوصی صحبت می کنم. در نهایت، این وظیفه بازیکن است که به گفته های سرمربی جامه عمل بپوشاند. سپس او به سرعت دوباره به بهترین فرمش باز می گردد و مطمئنم همین طور خواهد بود. انتقادها از کیمیش؟ همه می توانند نظر خود را بیان کنند. یوسوا بازیکن بسیار مهمی برای ما و تیم ملی است. مانند همه، او در مسائلی خوب است و در مسائلی نیز باید روی آن ها کار کند تا بهتر شود. مهم است که بازیکن بداند باید چه کاری انجام دهد.

تفاوت های تیم در لیگ قهرمانان و بوندسلیگا؟

فکر نمی کنم ما دو چهره متفاوت از خودمان نشان داده باشیم. مقابل بارسلونا، این امکان وجود داشت که خیلی زود عقب افتاده و گل بخوریم. در بازی های ابتدایی فصل ما گل های سریعی به ثمر رساندیم. این فقط وابسته به سرعت و روندی است که در اول فصل استفاده کردیم و اخیراً از آن بهره نمی بریم. انتقادات؟ هر انتقادی که توجهم را جلب کند را از صمیم قلب می پذیرم. همه ما باید احساس مسئولیت کنیم و من نیز احساس مسئولیت می کنم. من می دانم که چیزهای زیادی را پای شغلم گذاشته ام. من مسئول همه چیز نیستم و بازیکنان نیز همین طور. این یک ورزش تیمی است.

اونیون برلین، شانس قهرمانی بوندسلیگا؟

ظرفیت و امکان این را ندارم که به باشگاه های دیگر فکر کنم. برای اونیون برلین و سرمربی اش خوشحالم چون او فرد خوبی است و اونیون نیز باشگاه خوبی است. جدای این صحبت ها، البته که ما می خواهیم لیگ را در جایگاهی بالاتر از آن ها به پایان برسانیم.

بیانیه ات پس از بازی مقابل آگزبورگ؟

قطعاً پس از آن بازی حس خوبی نداشتم و در شرایط خوبی نبودم. چیزهایی که می توانم بهتر انجام دهم و سعی می کنم روز بعد بهتر انجام دهم را بازتاب دادم. در پایان، می خواهم قهرمان بوندسلیگا شوم و در جام حذفی و لیگ قهرمانان نیز تا بیشترین حد امکان پیش روم.