به گزارش "ورزش سه"، دیدارهای ملی در چند روز گذشته به کابوسی برای مربیان بارسلونا تبدیل شد که تبعات آن در هفته‌های آتی گریبانگیر این تیم خواهد شد. 
بسیاری از بازیکنان این تیم که برای برگزاری آخرین دیدارها پیش از آغاز رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر راهی اردوی تیم‌های ملی‌شان شده بودند مصدوم شدند و قادر به همراهی بارسا در هفته‌های پیش‌ رو نیستند. 
گفته می‌شود ژول کنده، مدافع فرانسوی بارسا، پنج هفته از میادین دور است. رونالد آرائوخو که در بازی دوستانه برابر تیم ملی ایران دچار مصدومیت شد نیز تحت عمل جراحی قرار گرفت شاید دو ماه قادر به بازگشت به میادین نباشد و حتی جام جهانی را نیز از دست بدهد. 
ممفیس دیپای و فرانکی دی‌یونگ نیز هر دو در بازی برابر لهستان مصدوم شدند و با توجه به این که مشکل آنها عضلانی است، این دو نیز چند هفته‌ای را باید درگیر طی کردن روند درمان باشند. 


هکتور بیرین نیز دیگر بازیکنی است که از ناحیه ساق پا دچار مصدومیت شده است و حداقل چهار هفته از حضور در دیدارها محروم است. 
با توجه به فشردگی دیدارهای بارسلونا در لالیگا و لیگ قهرمانان تا پیش از جام جهانی 2022 قطر، این مصدومیت‌ها به هیچ وجه خبر خوبی برای ژاوی و تیمش نیست اما در عین حال باعث شده که آنها بیش از پیش نگران برگزاری رقابت‌های جام جهانی باشند. 
حالا این نگرانی برای آنها به وجود آمده است که حضور در این مسابقات باعث شود بازیکنان کلیدی این تیم دچار مصدومیت‌های جدی بر اثر فشار ناشی از دقایق طولانی حضور در زمین شوند و این به معضلی جدی برای بارسا پس از پایان جام جهانی تبدیل شود، موضوعی که احتمالا به نگرانی اصلی بسیاری از تیم‌ها تبدیل شده است.