به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته هفتم لالیگا در ورزشگاه خانگی مایورکا مهمان این تیم خواهد بود. 
این باشگاه ویدیویی از جلسه تمرینی پیش از این بازی در روز پنجشنبه غروب منتشر کرده است که نکته جالبی در آن توجه بسیاری را به خود جلب کرده و گمانه‌زنی‌هایی درباره شرایط کُنده را به همراه داشته است.
این بازیکن فرانسوی پیش از این در جریان وقفه دیدارهای ملی و در زمان حضور در اردوی تیم ملی کشورش دچار مصدومیت از ناحیه عضله ران پا شد و گفته شده بود که چهار تا پنج هفته قادر به حضور در میادین نیست. 
او یکی از چندین بازیکنی بود که با مصدومیت از اردوی تیم ملی به بارسلونا برگشت و گفته می‌شد که روند درمانی‌اش برای بازگشت هرچه سریع‌تر به میادین زیر نظر کادر پزشکی این باشگاه طی خواهد شد. 


حالا تصاویر حضور او در تمرین روز پنجشنبه در کنار سایر بازیکنان بارسا باعث شده است که شبهاتی درباره شرایط این بازیکن و مصدومیت او ایجاد شود. 
روزنامه اسپانیایی اسپورت مدعی شده است که مشخص نیست حضور این مدافع در تمرینات و مشارکت او به چه اندازه بوده است اما تصاویر او که در کنار آندریاس کریستنسن با صورتی خندان در حال تمرین کردن است برای بسیاری در شبکه‌های اجتماعی جالب توجه بوده و حتی این فرضیه را مطرح کرده که شاید مصدومیت او چندان جدی هم نباشد. 
بارسا امیدوار است که ژول کُنده به بازی حساس برابر رئال مادرید که قرار است 16 اکتبر برگزار شود برسد و حضور او در تمرین این ایده را تقویت کرده است.