دیدار رونالدو با جوردن پیترسون که موجی از انتقادات را برای او به دنبال داشت جهت درمان روانی رونالدو بوده است

در حالی که CR7 سخت ترین لحظه زندگی حرفه ای خود را پشت سر می گذارد، از یک حرفه ای کمک خواسته است.

طرفداری | به گزارش گل، حتی اگر او یک سلبریتی اینترنتی در نظر گرفته شود، مردم ممکن است ندانند که جردن پیترسون در واقع یک روانشناس بالینی ماهر است. او مقالاتی را در معتبرترین مجلات پزشکی دنیا منتشر کرده است.

نویسنده منتشر شده اغلب به عنوان یک تبلیغ کننده جناح راست دیده می شود، اما کریستیانو رونالدو کتاب های او را بسیار مفید می داند. پس از خواندن یکی از آنها، مهاجم منچستریونایتد تصمیم گرفت در سفر پیترسون به انگلیس، او را به خانه اش در منچستر دعوت کند. حدود دو هفته پیش، رونالدو یک عکس اینستاگرامی از خود در کنار پیترسون منتشر کرد که هیچ متن دیگری در این پست نداشت.

جردن فقط مهمان برنامه پیر مورگان بود و مجری بریتانیایی از او درباره دیدارش با رونالدو سوال پرسید. در طول گفتگو، پیرز فاش کرد که کریستیانو تحت درمان قرار گرفته و پس از ملاقات با جردن در وضعیت بسیار بهتری به نظر می‌رسد. اما پیترسون جزئیات بیشتری را در مورد ملاقات آنها فاش کرد.

این چیزی است که جردن در طول مصاحبه خود به پیرز مورگان گفت:

این چیزی است که وقتی با افراد طرد شده ای مثل من معاشرت می کنید، اتفاق می افتد. او از من دعوت کرد تا او را ببینم. چند ماه پیش در زندگی‌اش مشکلاتی داشت و یکی از دوستانش تعدادی از ویدیوهای من را برای او فرستاد و گفت که آنها را تماشا کرده است. سپس یکی از کتاب‌های من را خواند و فهمید که برایش مفید بوده و می‌خواهد صحبت کند. مرا به خانه‌اش دعوت کرد و حدود دو ساعت با هم صحبت کردیم، او تمام وسایلش که از آن ها برای ماندن در بهترین فرم استفاده می کند، به من نشان داد. در مورد کسب‌وکارش صحبت کردیم و بیشتر در مورد چیزهایی که او برای آینده می‌خواست و برخی از موانعی که با آن روبرو شده است، صحبت کردیم.