یولیان ناگلزمان که در هفته‌های اخیر، فشار زیادی را روی شانه‌های خود احساس می‌کرد، پس از پیروزی 4-0 مقابل بایرلورکوزن، موفق شد به طور موقتی تیمش را از بحران خارج کند

 

 در چارچوب هفته هشتم، بایرن مونیخ در آلیانتس آرنا موفق شد بایرلورکوزن را با چهار گل در هم بکوباند.

طرفداری | یولیان ناگلزمان در کنفرانس خبری خود پس از پایان بازی در مورد عملکرد‌شان مقابل بایرلورکوزن، کسب پیروزی پس از چهار بازی ناکامی، عملکرد بازیکنان و برخی مسائل دیگر صحبت کرده است. ناگلزمان در مورد پیروزی 4-0 مقابل لورکوزن، گفت:

بردن همیشه مهم است. بازی امروز به خاطر نتایج اخیر‌مان، اهمیت زیادی داشت. در این مدت چیز‌های زیادی در مورد  رابطه بین کادر مربیگیری و تیم، نوشته شده بود. وقتی بازیکنان شما را دوست داشته باشند یا به شما احترام بگذارند، احساس خوبی پیدا می‌کنید اما همه مجبور نیستند که مرا دوست داشته باشند. از عملکرد‌مان در این بازی، بسیار راضی هستم.

او در ادامه افزود: 

 البته که گل زود هنگامی که به ثمر رساندیم به ما کمک کرد. در ابتدای فصل هم، اوضاع به همین صورت بود. ضد پرس ما امروز بسیار خوب بود.

به دلیل مصدومیت لوکاس هرناندز، ناگلزمان در این بازی از زوج دلیخت و اوپامکانو برای خط دفاعی خود استفاده کرد. او در این‌باره گفت: 

اوپا و دلیخت امروز خیلی خوب دفاع کردند. حریف‌ تنها موفق شد یک موفقیت خوب به دست بیاورد. وقتی می‌بینم که بچه‌ها به خاطر موفقیت‌شان در دفاع کردن، جشن می‌گیرند، خیلی خوب است. این برای من از گل زدن نیز مهم‌تر است

سادیو مانه به دلیل عملکرد ضعیفش در روز‌های اخیر زیر تیغ انتقادات قرار گرفته بود. اما این ستاره سنگالی موفق شد در این بازی، یکی از گل‌های بایرن را به ثمر برساند. ناگلزمان در مورد او گفت: 

ما در چند بازی گذشته او را به سمت چپ منتقل کردیم تا کمی ریتم به او بدهیم. او امروز گل زد و خوب بازی کرد. 

ناگلزمان در مورد فرقی که این بازی با بازی‌های دیگر‌شان داشت، گفت: 

امروز خیلی فرصت طلب‌تر از بازی‌های قبلی‌مان بودیم. در هفته‌های اخیر همیشه بد بازی نکردیم اما نتوانستیم گلی به ثمر برسانیم. تیم (با پیروزی مقابل لورکوزن) به نتایج اخیر، خیلی خوب پاسخ داد. صحبت‌های من با بازی‌های گذشته، تفاوتی نداشت. اکنون امیدواریم بتوانیم در بازی بعد خود در لیگ قهرمانان اروپا، پیروز شویم. 

گفتنی است بایرن مونیخ در روز سه‌شنبه، میهمان ویکتوریا پلژن است.