پرسپولیس این هفته می تواند فاصله خود با دیگر تیم های جدول را بیشتر کند

تیم پرسپولیس در دومین روز از هفته هفتم مسابقات لیگ فوتبال کشورمان به مصاف تیم تراکتور تبریز خواهد رفت.

به گزارش طرفداری، تیم پرسپولیس در حالی با کسب 14 امتیاز در 6 بازی صدرنشین است که حتی در صورت باخت هم احتمال تداوم صدرنشینی سرخ ها وجود دارد.

اگر در بازیهای امروز، تیم گل گهر سیرجان برابر استقلال برنده نباشد و با این تیم به مساوی برسد، گل گهر سیرجان 13 و تیم فوتبال استقلال 12 امتیازی خواهند شد و در این شرایط تیم پرسپولیس می تواند حتی در صورت باخت برابر تیم فوتبال تراکتور با 14 امتیاز در صدر قرار بگیرد.

با این حال پرسپولیس به علت برخورد تیم های دوم و سوم جدول به هم یعنی گل گهر و استقلال، این فرصت مغتنم را خواهد داشت تا با برد در تهران برابر تیم تراکتور فاصله امتیازی خود را تا نزدیک ترین تعقیب کننده از 2 امتیاز به 4 امتیاز برساند.

تیم پرسپولیس در صورت برد برابر تیم تراکتور و توقف تیم فوتبال گل گهر سیرجان برابر تیم فوتبال استقلال فاصله امتیازی خود را با گل گهر سیرجان، نزدیک ترین رقیب خود به 4 امتیاز افزایش خواهد داد.

بیشترین امتیازی که در تاریخ فوتبال لیگ ایران بین تیم اول و دوم افتاده است در سال 1400-1399 بوده که در جریان آن مسابقات تیم پرسپولیس در حالی با 67 امتیاز قهرمان شد که تیم استقلال نزدیک ترین تعقیب کننده پرسپولیس با 14 امتیاز کمتر در رده دوم مسابقات قرار گرفته بود.