به گزارش "ورزش سه"، سویا امشب در ورزشگاه خانگی‌اش، سانچس پیسخوان، به مصاف اتلتیکو مادرید رفت و با نتیجه 2-0 شکست خورد. هواداران سویا از این شکست اصلا راضی نبودند.

هواداران سویا که در ورزشگاه حضور داشتند در پایان بازی ورزشگاه را ترک نکردند و شروع به اعتراض علیه نتایج تیم‌شان و سرمربی‌اش خولن لوپتگی کردند. تماشاچیان سویا درحالیکه علیه لوپتگی و بازیکنان‌شان سوت ممتد می‌زدند شالگردن‌های خود را در هوا می‌چرخاندند و شعارهایی هم علیه لوپتگی می‌دادند.

هواداران سویا البته حق دارند و اگر شرایط تیم به زودی تغییر نکند این تیم قدیمی و بااعتبار فوتبال اسپانیا می‌تواند به یکی از نامزدهای سقوط به دسته پایین‌تر تبدیل شود. سویا در بازی امروز تیمی ضعیف و منفعل نشان داد و شاگردان دیه‌گو سیمئونه با برتری کامل موفق شدند به پیروزی برسند.

اعتراض هواداران سویا در پایان بازی در حالی بود که آنها در ابتدای مسابقه با حضور پرتعداد و تشویق‌های پرشور و یکپارچه قصد داشتند به تیم‌شان روحیه بدهند تا در این بازی سه امتیاز را کسب کرده و به نتایج ضعیف در هفته‌های گذشته پایان دهد.

سویا بعد از شکست 4-0 مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان با کپنهاگن و ویارئال به تساوی رسید و امشب مقابل اتلتیکو 2-0 شکست خورد. شاگردان لوپتگی از هفت بازی خود در فصل جدید لالیگا تنها 5 امتیاز به‌دست آورده‌اند و در رتبه شانزدهم جدول قرار دارند. رتبه‌ای که برای سویا عجیب به نظر می‌رسد.