گل گهر شب گذشته در خانه برابر استقلال شکست خورد

استقلال تهران در حالی برابر گل گهر سیرجان قرار گرفت که سیرجانی ها با 3 برد و 3 مساوی و کسب 12 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار داشتند، در حالی که استقلال با 3 برد، 2 مساوی و یک باخت، و کسب 11 امتیاز در رده سوم قرار گرفته بود.

به گزارش طرفداری، گل گهر سیرجان برای برد خانگی و انتقام از استقلال به میدان رفت، گل گهر سال گذشته به دو شکل مختلف از استقلال ضربه خورده بود.

ضربه اول استقلال به گل گهر مساله تنبیه انضباطی بود که بر اساس آن تیم استقلال، بعد از تساوی 0-0 داخل میدان، 3-0 برابر گل گهر برنده اعلام شد.

در بازی برگشت استقلال 2-1 برنده شد اما گل گهری ها به شدت اعتراض داشته و عامل اصلی باخت خود را اشتباهات داوری بازی عنوان می کردند.

حالا از آن بازی به بعد گل گهری ها در 15 بازی متوالی از لیگ سال قبل و امسال در لیگ بدون باخت مانده بودند و تلاش داشتند 3 جانبه به استقلال حمله کنند ولی در این راستا موفق نشدند.

در بازی شب گذشته بین تیم های استقلال و گل گهر در حالی که بازی با نتیجه 1 بر 1 در جریان بود، آبی ها در دقایق پایانی ضربه پنالتی گرفتند و موفق شدند باز هم گل گهر را ببرند که البته اتفاقات پایان بازی حسابی جنجالی شد.

گل گهر نه موفق شد انتقام دو بازی فصل گذشته را بگیرد و نه رکورد شکست ناپذیری خود را حفظ کند.