میلان در آستانه دو بازی مهم با چلسی و یوونتوس با مصدومیت های زیادی رو به رو شده است

میلان در آستانه بازی‌های بزرگ مقابل چلسی و یوونتوس دچار بحران آسیب دیدگی بزرگی است و مصدومان اضافه‌شده برای لیگ قهرمانان اروپا به این معناست که آنها فقط می‌توانند 14-15 بازیکن بزرگ خارج از زمین داشته باشند.

طرفداری | روسونری شب گذشته برای پیروزی 3-1 خارج از خانه مقابل امپولی صف آرایی کرد. بازی ای که سه گل بعد از دقیقه 90 توسط دو باشگاه به ثمر رسید.

دیوید کالابریا با برانکارد به بیرون از زمین رفت. ترس از مصدومیت مشکوک همسترینگ که می‌تواند او را تا پایان جام جهانی از بازی ها دور نگه دارد، در مورد او وجود دارد. سیمون کیائر از ناحیه ران پای راست آسیب دیده است و الکسیس سالماکرز دچار کشیدگی زانو شده است.

این آخرین چیزی بود که مربی استفانو پیولی به آن نیاز داشت، زیرا او قبلاً مایک منیان، جونیور مسیاس، تئو هرناندز، دیووک اوریگی، زلاتان ابراهیموویچ و الساندرو فلورنتزی را از دست داده بود. از بین این بازیکنان، تنها مسیاس و اوریگی هستند که احتمالاً می توانند برای بازی با چلسی ریکاوری کنند. مشکل در لیگ قهرمانان با این واقعیت تشدید می‌شود که میلان به دلیل کمبود بازیکنان ایتالیایی و داخلی، لیست بازیکنان محدودی دارد. آنها مجبور شدند سیپریان تاتاروسانو، آستر فرانکس، مالیک تیاو، یاسین عدلی، تیمو باکایوکو و ابراهیموویچ را کنار بگذارند.

این با آمدن تاتاروسانو به جای ماینیان تغییر کرد، زیرا این ملی پوش فرانسوی تا پایان مرحله گروهی از بازی ها دور خواهد بود. همه اینها به این معنی است که میلان باید چهارشنبه به لندن برود و تنها 14-15 بازیکن ارشد در دسترس باشد.