به گزارش "ورزش سه"، در روزی که منچسترسیتی نمایش فوق العاده ای داشته و با نتیجه پرگل 3-6 از سد رقیب همشهری گذشت، ارلینگ هالند و فیل فودن هر کدام سه بار موفق به گلزنی شده و هت تریک کردند. ارلینگ هالند در پایان این دیدار مدعی شد سیتی تیمش هجومی و فوق العاده بوده و با این نتیجه دیگر حرفی برای گفتن باقی نمانده است.

ارلینگ هالند گفت: "برتری با شش گل؟ بد نبود. ما شش گل زدیم و دیگر چه می توانیم بگوییم؟ پیروزی در خانه شگفت انگیز و برتری با این نتیجه فوق العاده است. شما می توانید همیشه تلاش همه بازیکنان در زمین را حس کرده و پاس هایی که به یکدیگر می دهیم را ببینید. ما همیشه می خواهیم جلو رفته و حمله کنیم.

این همان خصلتی از تیم است که من دوست دارم، ما همیشه می خواهیم حمله کنیم و این شگفت انگيز بوده و حرف دیگری باقی نمانده است. اعتماد به نفس تیم بسیار خوب است و البته این شرایط از همان بازی برابر لیورپول در جام خیریه وجود داشته است. کسب این نتیجه خوشحال کننده است و من فکر می کردم برای این بازی باید کمی بیشتر آماده باشیم."

فیل فودن، دیگر ستاره درخشان سیتی در بازی امروز نیز گفت: "بدیهی است که بازی در دربی به عنوان هوادار سیتی رویایی است که به حقیقت پیوسته است. من و ارلینگ ارتباط خوبی ایجاد کرده و در حال پیدا کردن یکدیگر هستیم. از حضور در این تیم لذت بردیم. اراده ما از همان شروع بازی بالا بود و ما شانس های خود را تبدیل به گل کردیم."