مائورو ایکاردی می خواست در آرژانتین به خانه واندا نارا برود اما به او اجازه ورود داده نشد

مائورو ایکاردی در استانبول نیست و به آرژانتین رفته است.

طرفداری | مائورو ایکاردی، انتقال موفق تابستانی گالاتاسرای همچنان در زندگی خصوصی خود مشکلاتی دارد. مهاجم آرژانتینی در دیدار رفت زرد و قرمزها مقابل آدانا دمیر اسپور در هفته هشتم سوپرلیگ ترکیه در ترکیب قرار نگرفت. ادعا شده بود که ایکاردی در آرژانتین بوده نه استانبول.

بر اساس اخبار تله شو از مطبوعات آرژانتین، ایکاردی که صبح شنبه وارد آرژانتین شده بود، می خواست به خانه ای که واندا نارا و فرزندانشان در آن بودند، برود اما او را راه نداده اند!

واندا نارا فوتبالیست آرژانتینی را به خانه راه نداده است و محافظان واندا نارا همچنین به ایکاردی هشدار دادند که مشکلی ایجاد نکند و او را از خانه بیرون کردند.

اوکان بوروک سرمربی گالاتاسرای در نشست خبری که بعد از بازی آدانا دمیر اسپور برگزار کرد به سوالی مبنی بر حضور نداشتن ایکاردی در ترکیب این تیم پاسخ داد:

در عضله کمرش مشکلی وجود داشت. در آخرین تمرین وضعیت او را بررسی کردیم، اما او همچنان درد داشت. او هفته گذشته وضعیت خوبی نداشت. 

هفته بدی برای او نه تنها در زمین، بلکه در زندگی خصوصی اش بود. با ادامه درد او در ترکیب قرار ندادیم. در بازی بعدی در کنار ما خواهد بود.