به گزارش ورزش سه، محمدحسین اسلامی، درباره برد ذوب آهن برابر پیکان در هفته هفتم لیگ برتر به خبرنگار ما گفت: بعد از این تساوی‌ها اولین برد را به دست آوردیم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و در دیدار هفته آینده با نساجی هم با سه امتیاز زمین را ترک کنیم.

بازیکن ذوب آهن ادامه داد: نیمه اول به نظرم ما بهتر بازی کردیم و نیمه دوم کمی پیکان سوار بود اما ما موقعیت‌های بیشتری داشتیم و باید گل‌های بیشتری می‌زدیم.

او درباره حضور فیکس در ترکیب ذوب آهن در این بازی گفت: خوشحالم آقای تارتار به من اعتماد کردند؛ من هم تلاشم را کردم اما متاسفانه نتوانستم گل بزنم. امیدوارم در بازی‌های آینده بتوانم عملکرد بهتری داشته باشم.

اسلامی افزود: آقای تارتار از مربیانی هستند که جوان‌گرایی می‌کنند؛ ایشان خیلی به من کمک کردند و من هم سعی می‌کنم انتظارات کادرفنی را برآورده کنم.

هافبک ذوب آهن درباره صحنه برخورد پیش از گل این تیم گفت: به نظر من خطایی اتفاق نیفتاد؛ مدافع قصد داشت توپ را جلو بیندازد و این کار را هم کرد اما پس از آن لیز خورد و حتی زمانی که به زمین می‌خورد، یار ما را گرفت؛ این صحنه می‌توانست خطا باشد اما خوشبختانه سجاد آشوری با تیزهوشی گل را به ثمر رساند.

اسلامی در پایان در خصوص موقعیتی که با پاس دیرهنگام او از دست رفت، توضیح داد: متاسفانه در آن صحنه کمی دیر اقدام به پاس کردم و موقعیت از دست رفت. از هم‌تیمی‌هایم عذرخواهی می‌کنم و تلاش می‌کنم در بازی‌های آینده جبران کنم.