به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا سه شنبه شب در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اینتر رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم شکست خورد.  این بازی پر از صحنه‌های حساس و جنجالی بود و همین باعث شد که تنش بسیاری بین بازیکنان و همچنین اعضای کادر فنی دو تیم با داور بازی به وجود بیاید. ژاوی یکی از افرادی بود که انتقاد زیادی به نحوه عملکرد داور این بازی داشت و یک کارت زرد را نیز به دلیل انتقاد شدید و فریادهایی که بر سر او کشید دریافت کرد. این مربی کاتالان پس از پایان این دیدار در نشست خبری نیز به شدت از داور بازی انتقاد کرد و مدعی شد که او باید درباره تصمیمات ناعادلانه‌ای که گرفته است؛ توضیح دهد. 

روز گذشته رسانه های کاتالونیا ادعا کردند که باشگاه بارسلونا قصد شکایت رسمی از تیم داوری بازی برابر اینتر را دارد و حتی آاس جزئیاتی از این شکایت را منتشر کرد. بارسلونا در متن شکایت از تیم داوری بازی با اینتر به یوفا، به چهار مورد اشاره کرده بود. بارسلونا اعتقاد داشت که اسلاوکو وینچیچ، داور بازی، باید هاکان چالهان‌اوغلو را به خاطر تکل خشن روی پای سرخیو بوسکتس، با کارت قرمز از زمین اخراج می کرد. گل پدری در دقیقه 67 نباید مردود اعلام می شد. برخورد توپ به دست دامفرایس در دقیقه 92 پنالتی بود و اینکه پل فن‌بوکل، داور وی ای آر، دیگر نباید برای بارسا داوری کند.

در حالی که همه چیز مهیا بود تا این شکایت رسما ارسال شود، در نهایت مدیران بارسا عقب‌نشینی کردند و تصمیم گرفتند به روشی دیگر اعتراض خود از تیم داوری را به اطلاع یوفا برسانند. آاس امروز در این رابطه نوشت که تیم وکلای باشگاه بارسلونا بر این اعتقاد است که این شکایت مثل همیشه بایگانی خواهد شد و موثر واقع نمی شود. بارسلونا ولی همه تلاش خود را خواهد کرد تا فن‌بوکل دیگر برای این باشگاه داوری نکند.