به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حسینی، سرمربی پیکان پس از دیدار با آلومینیوم در کنفرانس خبری در ابتدا گفت: همان‌طور که ملاحظه کردید یک بازی پر جنب وجوش و پر تحرکی بود. هر دو تیم آمده بودند که بازی را ببرند و فکر می‌کنم هر دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند. تیم مقابل یک پنالتی از دست داد و ما هم تک به تک راحتی را از دست دادیم؛ علاوه بر اینکه موقعیت‌های دیگری هم ایجاد شد. در این فوتبال ما، فکر می‌کنم این بازی، یک بازی خوب و پرتحرک بود و هر دو تیم انرژی خوبی در زمین گذاشته بودند و هر تیمی که از موقعیت‌هایش استفاده می‌کرد می‌توانست بازی را ببرد.

او در مورد اینکه پیکان به مراتب نیمه دوم بهتر بازی کرد و چند موقعیت‌ گلزنی داشت گفت: به هر شکل ما می‌دانستیم تیم خوب آلومینیوم اراک نیمه دوم شاید از نظر بدنی کم بیاورد و چند نفر از بازیکنان ما که نیمه اول شرایط خوبی نداشتند؛ در نیمه دوم بهتر شدند و توانستند قوی‌تر بازی کنند اما تیم آلومینیوم اراک هم تیم خوبی بود و فوتبال بدی بازی نکردند و به نظر من امروز فوتبال خوبی را شاهد بودیم.

حسینی راجع به ضعف گلزنی تیمش بیان کرد: کدام تیم به راحتی گل می‌زند؟ هفته هشتم است و زود است که بخواهیم قضاوت کنیم. باید جلوتر برویم؛ فوروارد‌های ما فوروارد‌های خوبی هستند و من بسیار به آنها امیدوار هستم و انشاالله در هفته‌های بعد بتوانند عملکرد بهتری داشته باشند اما این مشکل فوتبال ما است.

او در مورد اینکه آیا بعد از پایان بازی به داوری اعتراض داشته گفت: خیر. من یک سوالی داشتم. چون در آخر نیمه اول زمانی که آمدیم کرنر بزنیم سوت پایان را زد و در آخر نیمه دوم هم زمانی که می‌خواستیم نزدیک ۱۸ قدم اوت بندازیم دوباره سوت پایان را زد و برای من جالب بود و از او سوال کردم و گفت وقت تمام شده بود.

حسینی در پایان راجع به اینکه ظاهرا تمیروف از تعویضش ناراحت شده بیان کرد: متوجه نشدم و حواس من در بازی بود. ایرادی ندارد؛ بازیکن دوست دارد بازی کند اما کسی که تصمیم می‌گیرد ما هستیم.