به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم که در بازی قبلی در برابر ملوان هم با یک گل پیروز شده بود، بعد از اعلام داور مبنی بر پنالتی امیدوار بود این ضربه توسط وحید محمد زاده تبدیل به گل شود اما ضربه مدافع تیم آلومینیوم راهی به چارچوب پیدا نکرد.

در ادامه اگر آلومینیوم اراک به گل می رسید وبه سه امتیاز مسابقه دست پیدا می کرد افسوس وحید محمد زاد کمتر می شد اما هر چه آلومینیوم اراک زد به در بسته خورد و در نهایت به یک امتیاز دست پیدا کرد. البته بعد ازموقعیتی که از روی نقطه پنالتی از دست رفت قابل پیش بینی بود که تیم مهدی رحمتی برای رسیدن به گل با چالش مواجه شود، به این خاطر که پیکان دردفاع تیمی یک تیم خوب و گل زدن به این تیم سخت است.

بدتر از این برای وحید محمد زاده نمی شد در این بازی رخ دهد، اما فوتبال ادامه دارد. دو امتیاز از دست رفته در این بازی تجربه خوبی را به وحید محمد زاده و کادر فنی تیم آلومینیوم اراک انتقال داد که به طور حتم در آینده موجب عملکرد بهتر از سوی این بازیکن و کادر فنی تیم آلومینیوم اراک می شود.

افسوس وحید محمد زاده بعد از ضربه ای که از دست رفت به طور حتم از همه بیشتر بود و شاید نیاز نیست بیشتر از این در مورد آن صحبت کرد و البته این اتفاق در فوتبال مرسوم است و بزرگ ترین بازیکنان هم در بازی های مهم این موقعیت را از دست می دهند.