به گزارش "ورزش سه"، اگر منچستریونایتد موفق شد امشب حریف قبرسی‌اش اومونیا را 3-2 شکست دهد تا در پایان هفته سوم شش امتیازی شده و امیدهایش به صعود از گروه خود در لیگ اروپا را از دست ندهد، این پیروزی را مدیون درخشش مارکوس رشفورد است که دو گل به ثمر رساند.

اومونیا نیمه اول را با گل کریم انصاری‌فرد با برتری 1-0 به پایان برد و در نیمه دوم یونایتد به لطف دو گل رشفورد و تک‌گل مارسیال موفق شد پیروزی خود را قطعی کند. رشفورد اما در پایان مسابقه گفت علت اصلی پیروزی یونایتد تعویض‌های اریک تن‌هاخ، سرمربی تیم، بوده است.

رشفورد در پایان بازی گفت:" ما کاری که باید انجام می‌دادیم را انجام دادیم و نتیجه گرفتیم ولی دوست داشتیم بهتر از این بازی کنیم. ما البته بد دفاع نکردیم بلکه اشتباها زیادی داشتیم.

در 35 دقیقه اول تا زمانی که آنها گل زدند ما داشتیم خوب بازی می‌کردیم ولی باید بیشتر به پشت دفاع آنها نفوذ می‌کردیم. بعد از آن بود که تعویض‌های مد نظر تن‌هاخ باعث شد تیم تحرک بیشتری پیدا کند و فرصت‌های بیشتری ایجاد کند. همین باعث شد در دقایق بعدی ما به گل برسیم.

من در سمت چپ بیشتر احساس راحتی می‌کنم ولی می‌توانم به عنوان وینگر چپ و مهاجم مرکزی بازی کنم. در مورد مارسیال باید بگویم او برای ما ستاره بزرگی است. او وقتی خوشحال و راضی است و سلامتی کامل دارد یک فوتبالیست بی‌نظیر است. من و او هر دو مصدوم بودیم و البته مارسیال طولانی‌تر از من غایب بود. خوشحالم که توانست بازی کند و تاثیرگذار باشد".