به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد که گمان می‌کرد در بازی امشب خود در لیگ اروپا مقابل اومونیای قبرس کار راحتی در پیش دارد در مقابل این تیم دچار مشکل شد و به زحمت توانست با نتیجه 3-2 به پیروزی برسد.

یونایتد در نیمه اول با گل کریم انصاری‌فرد از اومونیا عقب افتاد و نیمه اول را با شکست 1-0 به پایان رساند. یونایتدها در نیمه دوم بهتر ظاهر شدند و با دو گل مارکوس راشفورد و یک گل از آنتونی مارسیال موفق شدند در نهایت از سد حریف قبرسی‌شان عبور کرده و سه امتیاز این بازی را به حساب خود واریز کنند.

اریک تن‌هاخ که از اشتباهات تیمش در نیمه اول ناراحت بود در پایان بازی در یک کنفرانس خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

عملکرد یونایتد در مقابل اومونیا
ما بازی را خوب شروع کردیم اما بعد روی یک اشتباه بی‌دلیل گل خوردیم. بعد از آن هم 10 دقیقه خیلی بد را پشت سر گذاشتیم. ما باید از این اشتباهات درس بگیریم. تیمی که اینطور اشتباه کند و بعد مدتی بد کار کند در خانه حریف به تماشاچیان انگیزه می‌دهد و این باعث می‌شود جو ورزشگاه به ضررش تمام بشود. این اتفاقی است که تیم باید حتما از آن جلوگیری کند.

صحبتهای تن‌هاخ با بازیکنان یونایتد بین دو نیمه
گفتم باید بیشتر بدوند. ما در نیمه اول خیلی ساکن بودیم. گفتم باید کاری کنیم که تیم حریف بیشتر حرکت کند تا فضا باز شود و بتوانیم به پشت خط دفاعی آنها نفوذ کنیم. برای همین بود که دو تعویض انجام دادیم. تعویض‌ها ما امروز تاثیر خیلی مثبتی داشتند.

گلزنی آنتونی مارسیال
ما شم گلزنی بالای او را در دوران پیش‌فصل دیده بودیم. وقتی آنتونی مصدوم شد و نتوانست در شروع فصل برایمان بازی کند خیلی ناراحت شدیم. حضور او در میدان تاثیر مثبتی در عملکرد تیم ما داشت.

بازی‌های بعدی یونایتد
این بازی برای ما در حکم دستگرمی بود و روز یکشنبه بازی مهمی در پیش داریم و از حالا باید به فکر آن بازی باشیم.