به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد روز یکشنبه در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر انگلیس باید در ورزشگاه اولدترافورد میزبان اورتون باشد. 
این تیم پس از چهار پیروزی متوالی و در حالی که همه فکر می‌کردند در حال بازگشت به دوران اوج است، در بازی هفته قبل برابر منچسترسیتی با نتیجه 3-6 شکست خورد تا فشارها بر تن‌هاخ بار دیگر افزایش پیدا کند. 
این مربی هلندی در نشست خبری پیش از بازی برابر اورتون در پاسخ به سوالی درباره تفاوت سطح تیمش و سیتی گفت:« این تفاوت فیزیکی و ذهنی است. در عین حال مربوط به ثبات است. بله، این کلمه درستی است. سبک زندگی و شرایط تمرین و همچنین سیستم و نفرات همگی باید ثبات مشخصی داشته باشند.»


او با اشاره به لزوم ایجاد این ثبات در طول زمان اظهار داشت:« این چیزی نیست که در طول یک هفته یا یک ماه ایجاد شود، بلکه باید به مرور زمان در تیم نهادینه شود. من فکر می‌کنم کاملا مشخص است که سیتی استاندارد خاصی را در این زمینه شکل داده است اما ما هم توانایی رسیدن به این سطح را داریم. این چیزی است که برابر لیورپول نشان دادیم و برابر آرسنال ثابت کردیم و حالا باید این روند را با ثبات درستی حفظ کنیم.»
تن‌هاخ با تمجید از بازیکنان تیمش اضافه کرد:« من به بازیکنانم اعتماد دارم. وقتی آنها در شرایط خوبی نیستند، از آنها حمایت خواهم کرد. وقتی به سختی تلاش می‌کنند و با تمام وجود در تمرینات حضور دارند، وقتی مسئولیت‌شان در زمین را می‌پذیرند، من از آنها حمایت خواهم کرد اما نباید فراموش کنیم که ما یونایتد هستیم و بلندپروازی ما واقعا زیاد است، بنابراین باید برای رسیدن به رویاها با تمام وجود تلاش کنیم. من از بازیکنانم انتظار دارم که در زمین شجاع باشند.»