بایرن مونیخ از همین حالا در حال بررسی گزینه‌های موجود در بازار نقل و انتقالات برای جذب یک مهاجم نوک در تابستان سال آینده است

بایرن مونیخ قصد دارد تابستان سال آینده یک مهاجم نوک به خدمت بگیرد.

طرفداری | به گزارش کری هاو از اشپورت آینتس، حسن صالح حمیدزیچ و کادرش به طور جدی در حال بررسی سناریوی جذب یک مهاجم نوک در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال آینده هستند. بر خلاف گزارش‌ رسانه‌های ایتالیایی، دوشان ولاهوویچ و لائوتارو مارتینز در لیست باواریایی‌ها نیستند. هر دو آن‌ها عملکردی متناسب با هزینه‌ای که قرار است برای‌شان شود، ندارند. به عنوان مثال، یوونتوس برای ولاهوویچ خواهان 80 میلیون یورو است. مشابه با مبلغی که او را از فیورنتینا به خدمت گرفت.

  • بیش‌تر بخوانید: بایرن مونیخ علاقه‌ای به جذب دوشان ولاهوویچ ندارد

اما بایرن مونیخ قصد دارد تنها برای بازیکنی که به آن کاملا اطمینان دارد، چنین هزینه‌ای کند. در همین بین، هری کین نیز یکی از موضوعات مورد بحث در زابنر اشتغاسه (مقر باشگاه بایرن مونیخ) است. حمیدزیچ گرچه زیاد به شایعات اخیر پیرامون بایرن و کین چندان واکنشی نشان نداده اما او نیز مانند یولیان ناگلزمان از طرفداران کاپیتان تیم ملی انگلیس است. اگر از نظر مالی امکان پذیر باشد، حمیدزیچ هم از این انتقال حمایت خواهد کرد.

  • بیش‌تر بخوانید: تاتنهام نگران علاقه بایرن مونیخ به هری کین

احتمال پیوستن کین به بایرن مونیخ بیش‌تر از دیگر گزینه‌ها است زیرا قرارداد او با تاتنهام در سال 2024 به پایان می‌رسد. با این حال هنوز مشخص نیست که کین می‌خواهد قرارداد خود را با اسپرز تمدید کند یا به دنبال چالش جدیدی است. به همین خاطر، بایرن گزینه‌های دیگری را نیز در نظر دارد. حمیدزیچ هری کین را در کنار ارلینگ هالند، کریم بنزما و روبرت لواندوفسکی جزو بهترین مهاجمان اروپا قرار می‌دهد.