از سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران تجلیل شد

به گزارش معاونت روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان قهرمانان ملی ورزش ایران عصر روز گذشته جمعی از هیات رئیسه این سازمان با حضور در دفتر سازمان ورزش شهرداری پایتخت ضمن تبریک به رئیس سازمان، از وی تجلیل کردند.

به گزارش طرفداری، جمعی از اعضای هیات رئیسه سازمان قهرمانان ملی ورزش ایران با حضور در دفتر سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران ضمن تبریک به ایشان از وی تجلیل کردند. در ابتدای این جلسه علی خسروی پیشکسوت داوری و رییس اداره هماهنگی ورزش، ضمن خیر مقدم به حضار گوشه ای از  دستاوردهای حوزه ورزش همگانی شهرداری را بیان کرد. سعید حق وردی ریاست سازمان قهرمانان ملی ورزش ایران ضمن ابراز خرسندی از انتصاب دکتر حسین اوجاقی قهرمان ملی ورزش برای اولین بار به عنوان یک رییس کاملا ورزشی در این پست مهم اعلام کرد امیدواراست تمامی دستگاهها و نهادهای ورزشی بجای تفکر جزیره ای عمل کردن، با هم افزایی اصولی و ایجاد محیط وفاق و همدلی برای سالم سازی شهر تهران توسط گسترش ورزش همگانی و تکریم بزرگان و مفاخر ورزش گامی تاثیر گذار برداشته شود. وی در ادامه افزود الحمدالله در ورزش شهرداری مفاخر بسیار زیادی مشغول هستند و مدیریت می کنند اما برای کلانشهر تهران باید اقدام بزرگتر و با هم افزایی تمام نهادهای ذیربط با رمز وحدت و همدلی صورت بگیرد وگرنه معتقدیم که فقط اقدام جهادی با ساختار سازی مناسب و اعتقاد به پتانسیل تمامی دستگاهها میتواند راه گشا باشد.
در ادامه این جلسه دکتر حسین اوجاقی سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران ضمن خیر مقدم به حاضرین جلسه، اعلام کرد برای خدمت به اینجا آمده ام و تمام تلاش خود و همکارانم را معطوف به گسترش ورزش همگانی و احترام به پیشکسوتان خواهم کرد.
در ادامه دکتر رسول فروغی بعنوان معاونت فرهنگی سازمان قهرمانان و ریاست کمیته داوران هیات فوتبال تهران، به نمایندگی از جامعه فوتبال و قهرمانان تهران ضمن تبریک به حسین اوجاقی، از ایشان خواست نگاه ویژه ای در راستای حمایت از فوتبال مظلوم تهران در واگذاری زمین های استاندارد چمن شهرداری به فوتبال باشگاهی پایه داسته باشد.
در پایان این جلسه که دکتر محمد مومنی، معاونت امور جوانان، استاد سعید قمی، پهلوان آزاده حاج حمید تقوی، معاونت امور استانها، دکتر رسول فروغی معاونت فرهنگی، دکتر سید مهدی سید علی معاونت امور تعاون و سعیدحق وردی ریاست سازمان قهرمانان حضور داشتند، از سوی سازمان قهرمانان و به نمایندگی از جامعه ورزش پهلوان حاج حمید تقوی با اهدای تابلوی ویژه نفیسی که از نجف آمده بود، به مناسبت روز مرد و میلاد حضرت علی علیه السلام از سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران تجلیل کرد.