لیونل مسی معتقد است پاری سن ژرمن قادر به فتح لیگ قهرمانان است اما برای این کار باید قدم به قدم پیش برود.

لیونل مسی، مهاجم آرژانتینی پاری سن ژرمن در مصاحبه تازه خود با مجله PSG در مورد سختی های شکست دادن تمام تیم ها در رقابت های اروپایی و اهمیت بازی تیمی صحبت کرد. به گزارش طرفداری و به نقل از AS، لیونل مسی در این مصاحبه گفت:

فتح لیگ قهرمانان کار آسانی نیست چون این رقابتی است که بهترین تیم ها را در کنار هم جمع می کند و جایی است که در آن کوچک ترین جزئیات و اشتباه ها می توانند منجر به حذف شما شوند. فکر می کنم ما تیمی داریم که می تواند تلاش کرده و قهرمان این رقابت شود. ما از این تفکر هیجان زده ایم و مطمئنیم که به آن می رسیم اما باید قدم به قدم پیش برویم. باز هم می گویم که فتح لیگ قهرمانان کار سختی است. همیشه بهترین تیم پیروز میدان نمی شود.

بهترین تیم ها باید در تمام مناطق زمین خوب باشند، در تمام خطوط از دفاع گرفته تا حمله باید عالی بود. فکر می کنم این چیزی است که توانایی یک تیم برای بازی تیمی به آن بستگی دارد. مهاجمان نمی توانند خودشان را فقط به حمله کردن محدود کنند و  مدافعان نیز باید کاری بیش از دفاع کردن انجام دهند. چه در فاز دفاعی و چه در فاز هجومی، باید تیمی قدرتمند و متحد تشکیل دهید. این همان طرحی است که به ما امکان این را می دهد که تیمی واقعاً رقابتی باشیم، تیمی که تلاش خواهد کرد تا فاتح لیگ قهرمانان و هر تورنمنت دیگری که با شانس قهرمانی در آن حضور دارد، شود.