بهترین گلزنان لیگ های معتبر اروپا کار سختی برای رسیدن به هالند دارند، چون او در حال حاضر 8 گل بیش تر از نزدیک ترین تعقیب کننده خود، روبرت لواندوفسکی، زده است

هالند می خواهد رکوردهای کریستیانو و مسی را در یک فصل ورزشی بشکند.

طرفداری | در سال 2022/2023، پس از دو ماه بازی رسمی - از جمله بازی های ملی - هالند تاکنون به بیست گل در مسابقات مختلف رسیده است. در ادامه این راه، با این سرعت، مهاجم نروژی می تواند بر مسی و کریستیانو رونالدو که در گذشته به ترتیب به 73 و 61 گل رسیده بودند، غلبه کند. هیچ کس نمی تواند با هالند مقایسه شود، حتی کسانی که مانند لواندوفسکی و ام باپه که قبلاً از رقم دو رقمی در گل های زده عبور کرده اند. 

مسی پاری سن ژرمن

8 گل
5 گل در لیگ 1
2 گل در لیگ قهرمانان اروپا
1 گل در سوپرکاپ فرانسه
مسی مطمئناً اولین فصل را با عنوان مسی در فرانسه بازی نکرد، اما در سال 2022/2023 او در حال نجات خود است. البته اعداد با بارسلونا با توجه به سن و هم تیمی بودن با ام باپه و نیمار متفاوت است، اما نزدیک به دو رقمی است.

هری کین تاتنهام 

8 گل
8 گل لیگ برتر
اگر در چند سال گذشته یک پای ثابت وجود داشته باشد، آن هری کین است. مهاجم تاتنهام معمولا گلزن شماره یک تیم تاتنهام بوده است.

نیکلاس فولکروگ وردربرمن

8 گل
هر 8 گل در بوندسلیگا
شگفتی ساز در میان برترین گلزنان در این شروع فصل، مطمئناً بمب افکن وردربرمن است که به لطف مهارت به عنوان یک مهاجم مرکزی خالص که مدتی در خاک آلمان غایب بود، قهرمانی جام جهانی قطر را هدف گرفته است.

لروی سانه بایرن مونیخ

9 گل
3 گل در بوندسلیگا
4 گل در لیگ قهرمانان اروپا
1 گل در سوپرجام آلمان
لروی سانه اغلب در فصول گذشته پر افت و خیز بوده است. این بار اما شروع هیجان انگیز است. در لیگ قهرمانان و بوندس، بالاتر از همه، بیش ترین گل زده را داشته است، بازیکن سابق منچسترسیتی به عنوان بهترین گلزن تیم آلمانی ظاهر شده است.

کریستوفر انکونکو لایپزیش

10 گل
7 گل در بوندسلیگا
1 گل لیگ قهرمانان
1 گل در جام حذفی آلمان
1 گل در سوپرجام آلمان
آینده انکونکو در لیگ برتر، در چلسی خواهد بود اما او حال حاضر در بوندسلیگا و لایپزیش است: بین لیگ قهرمانان و لیگ آلمان مرگبار بوده است و در حال حاضر دارای رکورد گلزنی دو رقمی است.

نیمار پاری سن ژرمن 

11 گل
8 گل در لیگ 1
2 گل در سوپرکاپ فرانسه
1 گل لیگ قهرمانان
نیمار قرار بود وارث کریستیانو رونالدو و مسی باشد اما هرگز نتوانست مانند آنها باشد. سال به سال به نظر می رسد لحظه لحظه او باشد: در سال 2022/2023 او مانند هرگز گلزنی می کند، اما برای نزدیک شدن به این دو همکار، قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، لازم است.

کیلیان ام باپه پاری سن ژرمن

11 گل
8 گل در لیگ 1
3 گل در لیگ قهرمانان اروپا
ام باپه با تقریباً 24 سال سن، تاکنون به بیش از 200 گل در دوران حرفه ای خود رسیده است و نزدیک به رسیدن 250 گل است. او پردرآمدترین بازیکن در جهان است.

روبرت لواندوفسکی بارسلونا

12 گل
9 گل در لیگ
3 گل در لیگ قهرمانان اروپا
لواندوفسکی پس از تاریخ سازی با بایرن، به بارسلونا رفت تا توپ طلا را کسب کند. قطعا انتقال به لالیگا تغییری در آمار لهستانی، دومین گلزن برتر اروپا ایجاد نکرد.

ارلینگ هالند منچسترسیتی

20 گل
15 گل لیگ برتر
5 گل در لیگ قهرمانان اروپا
15 گل در لیگ برتر در 9 بازی اول خود در لیگی جدید و پنج گل در لیگ قهرمانان، مجموعا بیست گل زده، حداقل هشت گل بیشتر از هر کسی، لواندوفسکی در فاصله ای غیر واقعی به دنبال اوست.