به گزارش "ورزش سه"، تمرین روز یکشنبه تیم فوتبال پیکان در شرایطی برگزار شد که قبل از شروع این تمرین حمید عباسی مدیرعامل، اسحاق اینانلو نایب‌رییس هیات‌مدیره، ابراهیم شکوری عضو هیات مدیره و قائم‌مقام و کاوه علی اسماعیلی مدیر ارتباطات باشگاه پیکان در جمع شاگردان مجتبی حسینی حضور پیدا کردند. مدیران باشگاه پیکان ضمن اعلام حمایت خود از برنامه های کادرفنی و شرایط تیم فوتبال از آنها خواستند تا برای کسب موفقیت‌ در ادامه مسابقات لیگ برتر تمام تلاش خود را به کار بگیرند.

در این جلسه کوتاه و صمیمانه ابتدا حمید عباسی مدیرعامل باشگاه پیکان خطاب به بازیکنان گفت: از تلاش‌های شما در راستای موفقیت باشگاه پیکان تشکر می‌کنیم. همانطور که در ابتدای فصل اینجا در زمین چمن باهم صحبت‌ کردیم و گفتیم در هر شرایطی حامی شما عزیزان هستیم، در وضعیت کنونی نیز همه تلاش خود را برای رفع نیازها انجام می‌دهیم تا انشاالله به هدفی که همه ما داریم دست پیدا کنیم.

همچنین ابراهیم شکوری قائم‌مقام و عضو هیات مدیره باشگاه پیکان نیز دقایقی در جمع کادرفنی و بازیکنان به صحبت پرداخت. او گفت: از روزی که در باشگاه پیکان قبول مسئولیت کردیم، همه تلاش خود را در راستای رفع مشکلات انجام دادیم. اقداماتی صورت گرفته و مسائلی هم در دستور کار است. من فوتبالی صحبت می‌کنم و می‌گویم خودم هم جزئی از تیم هستم. قطعا موفقیت پیکان، باعث دلگرمی همه ماست و به همین خاطر، باید کنار هم باشیم و بهترین اتفاقات را رقم بزنیم. ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم در هر شرایطی حمایت‌تان می‌کنیم و البته انتظار داریم شما هم برای سربلندی و ارتقای برند باشگاه پیکان همچون گذشته از هیچ کوششی دریغ نکنید. انشاالله با تدابیر کادرفنی و همتی که شما بازیکنان دارید، به آنچه استحقاقش را داریم، دست پیدا کنیم.

در این نشست سید مجتبی حسینی سرمربی و همچنین محمدناصری دروازه‌بان پیکان از تلاش های مدیریت و حمایت های همیشگی آنها تشکر و ابراز امیدواری کردند که با بازی‌ها و نتایج خوب پاسخ محبت ها و اعتماد هیات مدیره را بدهند. سرمربی پیکان گفت:‌ اینکه مدیریت باشگاه برای پشتیبانی از تیم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند یک دلگرمی بزرگ برای ما است. همه اعضای تیم فوتبال پیکان از اینکه در مجموعه حضور دارند، خوشحال هستند. من به این تیم بسیار امید دارم و به امید خداوند در آینده حرف‌های بیشتری نیز برای گفتن خواهیم داشت.