لوتار ماتئوس بابت بازی ندادن به ماتیس تل از یولیان ناگلزمان انتقاد کرد

اوضاع بایرن مونیخ در بوندسلیگا خلاف لیگ قهرمانان اروپا خوب پیش نمی‌رود و تیم یولیان ناگلزمان در دقیقه 95 بازی مقابل دورتموند، برد را با مساوی عوض کرد.

طرفداری | قرارگیری بایرن مونیخ در رده سوم بوندسلیگا باعث شده لوتار ماتئوس، اسطوره و کارشناس فوتبال آلمان از ناگلزمان انتقاد کند. پس از تساوی دورتموند و بایرن مونیخ در هفته نهم بوندسلیگا، ماتئوس در مصاحبه با Sky90 گفت:

یولیان [ناگلزمان] باید مراقب باشد. او نباید رختکن را از دست دهد. پیش از شروع فصل، ناگلزمان گفته بود انتظار دارد ماتیس تل بتواند گل‌های بوندسلیگایی بزند و بله، برای این کار او باید به این مهاجم بازی دهد. تل بازیکنی سریعی است و در مقایسه با چوپوموتینگ می‌توانست تعویض جذاب‌تری برای بازی با دورتموند باشد. تل می‌توانست برای خط دفاعی دورتموند خطرساز شود اما ناگلزمان او را به زمین نیاورد. قطعا چنین چیزی در رختکن مورد بحث قرار گرفته است. با این‌حال بحث من روی بازی با دورتموند نیست. بایرن مونیخ در شش بازی بوندسلیگایی فقط یک برد کسب کرده است و این وضعیت در شان بایرن نیست. حق با اولی هونس است؛ تیمی که پیروزی 2-0 را از دست می‌دهد شبیه بایرن مونیخ نیست.