به گزارش "ورزش سه"، دعوای ریو فردیناند و جیمی کاراگر به خاطر کریستیانو رونالدو ادامه دارد. این دو ستاره سابق فوتبال انگلیس در روزهای گذشته در یک دعوای شدید توییتری بر سر رونالدو شرکت کردند و حالا بعد از گلزنی رونالدو در دیدار دیشب یونایتد مقابل اورتون در یک تنش رسانه‌ای جدید درگیر شدند.

رونالدو دیشب در جریان پیروزی 2-1 یونایتد مقابل اورتون گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر رساند. این هفتصدمین گل باشگاهی ستاره پرتغالی بود و پوشش رسانه‌ای گسترده‌ای داشت.

در دعوای هفته گذشته کاراگر و فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد به کاراگر گفت به خاطر اینکه رونالدو با او دست نداده همچنان ناراحت است. کاراگر که از این جمله عصبانی شده بود ریو را به عنوان پادوی رونالدو توصیف کرد و گفت کریستیانو به او خط می‌دهد.

دعوای این دو امروز بار دیگر آغاز شد. فردیناند به بهانه گلزنی رونالدو در دیدار دیشب یونایتد گفت منتقدین رونالدو حالا دیگر باید به او احترام بگذارند. فردیناند گفت:" می‌گویند کریس پرس نمی‌کند. بس است دیگر، این بهانه را کنار بگذارید. جیمی کاراگر، با تو هستم. دیگر نمی‌خواهم این جمله را بشنوم. وقتی دیشب آن گل زده شد خیلی خوشحال شدم چون می‌بینم خیلی‌ها به رونالدو بی‌احترامی می‌کنند. کسی که فصل گذشته 24 یا اگر اشتباه نکنم 26 گل برای تیمش زده نمی‌تواند مشکل تیم باشد".