به گزارش "ورزش سه"، درخشش ارلینگ هالند، مهاجم نروژی منچسترسیتی، در فصل جاری آنقدر خارق‌العاده بوده که پپ گواردیولا هر جا که می‌رود و در هر نشست خبری‌ای که شرکت می‌کند بخش اعظم سوالها از او به هالند برمی‌گردد و سرمربی سیتی مجبور است هر از چند دقیقه به سوالات درباره ماشین گلزنی تیمش پاسخ داده و از او ستایش کند.

کنفرانس خبری پپ در آستانه بازی فردا شب منچسترسیتی مقابل کپنهاگن هم از این قاعده مستثنی نبود.

منچسترسیتی که برای بازی با کپنهاگن، قهرمان فصل گذشته لیگ دانمارک، به این کشور سفر کرده است تا فردا شب در پایتخت این کشور به میدان برود از سه بازی اولش در گروه G سه پیروزی بدست آورده است. شاگردان گواردیولا هفته گذشته در خانه موفق شدند حریف دانمارکی را 5-0 در هم بکوبند.

درخشش استثنایی ارلینگ هالند
ارلینگ یکی از بهترین‌ها است. من در دوران مربی‌گری‌ام هدایت مهاجمین خیلی خیلی خوبی را به عهده داشته‌ام و ارلینگ یکی از آنها است. 
هالند خیلی سریع یاد می‌گیرد و پسر خوبی است. او علاوه بر گلزنی در تیم هم نقش مهمی دارد. ما علاوه بر گل زدن باید مثل یک گروه منسجم کار کنیم و این اتفاق هم در هفته‌های گذشته برایمان افتاده است. من بارها درباره ارلینگ صحبت کرده‌ام و هر وقت مقابل خبرنگاران قرار می‌گیرم درباره او سوال می‌پرسند. ولی واقعیت این است که دیگر نیازی به سوال پرسیدن درباره عملکرد ارلینگ نیست. اعداد به خوبی واقعیت را نشان می‌دهد.

تقویم فشرده بازی‌ها و احتمال خستگی بازیکنان سیتی
بله این درست است که خطر خستگی وجود دارد. من فردا درباره ترکیب اصلی تیم تصمیم می‌گیرم. با بازیکنان‌، پزشکان تیم و فیزیوتراپها صحبت می‌کنم و در نهایت ترکیب را می‌چینم.

بازی با کپنهاگن
ما حریف را دست کم نمی‌گیریم. هیچ حریفی نباید دست کم گرفته شود. به هیچ عنوان. اگر این بازی خوب پیش نرود علتش این نیست که ما خوب بازی نکرده‌ایم؛ بلکه علتش خوب بودن کپنهاگن است.

ما می‌خواهیم به مرحله یک‌هشتم صعود کنیم و هدف‌مان در این بازی هم همین است. فردا این فرصت را داریم که صعودمان را قطعی کنیم. ما در بازی‌های قبلی خیلی خوب کار کردیم و من تا اینجا از همه چیز واقعا راضی هستم.