قرار است قسط دوم قرارداد لوکادیا به شکل نقدی پرداخت شود

با توجه به مشکلاتی که برای حساب باشگاه پرسپولیس ایجاد شده، درویش به دنبال آن است تا بدهی به لوکادیا را به شکل نقدی پرداخت کند.

به گزارش طرفداری، آخرین خبرهای دریافتی از باشگاه پرسپولیس حکایت از آن دارد که رضا درویش تمام تلاش خود را به کار گرفته تا مبلغ قرارداد مهاجم هلندی تیم را قبل از ایجاد هرگونه مشکلی پرداخت کند و به همین دلیل در تلاش است قبل از بازی با مس این مبلغ را به صورت نقدی به لوکادیا بپردازد.

از آن جایی که باشگاه پرسپولیس با مسدود شدن حساب خود مواجه شده و در حال حاضر با توجه به شکایت تازه رسول پناه این مشکل به زودی حل و فصل نمی شود، مدیرعامل پرسپولیس به دنبال آن است با تامین منابع مالی، مجوزهای لازم برای پرداخت نقدی مطالبات دلاری لوکادیا را نیز دریافت کند.

ضمن این که پول باشگاه پرسپولیس با توجه به مسدود شدن حساب، بلوکه شده و درویش برای پرداخت نقدی دنبال تامین منابع مالی جدید است. گویا پول مورد نظر لوکادیا را نیز تامین کرده است اما با توجه به این که طبق قوانین موجود، تمامی درآمدهای باشگاه پرسپولیس به عنوان یک تیم دولتی ابتدا باید وارد حساب خزانه دولت شده و سپس به حساب باشگاه واریز و هزینه شود، هر گونه هزینه کرد بدون واریز به حساب خزانه برای باشگاه تخلف محسوب می شود ولو آنکه کمک هواداری بوده باشد.

همین قوانین باعث شده مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به دنبال راهکاری برای رفع و رجوع این موضوع بوده و همان طور که به دنبال منابع مالی جدید مالی است، درتلاش است با اخذ مجوزهای لازم، مطالبات لوکادیا که نزدیک به 4 میلیارد تومان است را با تهیه دلار و به شکل تقدی پرداخت کرده و رسید آن را نیز دریافت کند تا در ادامه راه مشکلی ایجاد نشود.

حال آخرین خبرهای طرفداری حکایت از آن دارد که هم مبلغ مورد نظر برای پرداخت به لوکایدا فراهم شده و هم مجوزهای لازم برای پرداخت ابن پول به شکل نقدی گرفته شده است.

با این حساب قرار است پول لوکادیا قبل از بازی با مس رفسنجان به شکل نقدی پرداخت شود. گویا لوکادیا هم پیشنهاد باشگاه برای دریافت نقدی پول را پذیرفته است.