به گزارش "ورزش سه"، یک هفته دیگر برای امید وحدت خراسان بدون امید سپری شد. البته که بازیکنان این تیم هم هر هفته با امید کسب نتیجه‌ای بهتر، کسب پیروزی یا تساوی، کمتر گل خوردن یا حتی یک گل زده به زمین می‌روند ولی داستان آنها هر روز غم‌انگیزتر می‌شود.
هفته هشتم تمام شد و امید وحدت خراسان که تا همین چند سال پیش با نام شهرخودرو ( پیش تر این باشگاه با نام پدیده در مسابقات لیگ برتر حاضر بود) در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت و تن هر مدعی‌ای را در لیگ برتر به لرزه می‌انداخت، با نتیجه یازده بر صفر مغلوب شاگردان مهدی رجب زاده شد.
این شکست وضعیت این تیم را بدتر هم کرد و حالا آنها در پایان هفته هشتم بدون امتیاز، با 43 گل خورده و بدون گل زده ضعیف ترین تیم تاریخ مسابقات لیگ برتر هستند؛ نتایجی که سبب شد مهدی رجب زاده در کنفرانس خبری پس از پایان این مسابقه کاملا یکطرفه پس از یک جمله کوتاه درباره تیم خودش، چند دقیقه درباره تیم حریف صحبت کند و چندین بار تاکید کند که دلش برای بازیکنان وحدت خراسان به درد آمده است.

این حس و حال مهدی رجب‌زاده سرمربی فجر را می‌‎توان در قابی که محمدرضا دهداری ثبت کرده به وضوح دید؛ جایی که یکی از بازیکنان تیم امید وحدت شهرخودرو سر در گریبان فرو برده و در حالی که در اطراف او چند صندلی خالی به چشم می‌آیند، احتمالا به حال بی‌کسی تیم خود گریه می‌کند.