به گزارش "ورزش سه"، استقلال در بازی گذشته سیاوش یزدانی و عارف غلامی را در لیست خود مقابل فولاد نداشت. یزدانی به دلیل مصدومیت و غلامی به دلیل مسائل انضباطی در لیست استقلال قرار نگرفتند تا محمدحسین مرادمند و رافائل سیلوا زوج دفاع وسط آبی پوشان را مقابل فولاد تشکیل بدهند.

حالا اما غلامی بعد از حضور در جلسه کمیته انضباطی باشگاه استقلال و یزدانی با بهبودی کامل به تمرینات گروهی تیم خود اضافه شدند و در کنار مرادمند و سیلوا برای حضور در ترکیب رقابت می‌کنند.

در این شرایط ساپینتو باید خوشحال باشد که 4 دفاع وسط خوب و آماده را در اختیار دارد اما این موضوع از سوی دیگر کار او را برای انتخاب نفرات اصلی سخت می‌کند.

با توجه به عملکرد خوب سیلوا در بازی های گذشته بعید است ساپینتو در بازی با ذوب‌آهن هم از حضور او بهره نگیرد. از سوی دیگر قبل از بازی با فولاد، غلامی زوج سیلوا را تشکیل می‌داد اما با توجه به غیبت او مرادمند جلوی قرمزپوشان اهوازی بازی کرد و عملکرد خوبی هم داشت که منجر به پاس گل آبی پوشان شد.

حال باید دید نظر ساپینتو درباره زوج خط دفاعی تیمش مقابل استقلال چیست. بازی هفته نهم برای سرمربی استقلال اهمیت زیادی دارد و به همین خاطر او قصد دارد بهترین تصمیم را درباره همه نفرات از جمله مدافعان وسط استقلال بگیرد.