شهرام رویین دل، فرزند نایب رویین دل، مربی سازنده فوتبال به همراه علی جوادی، مدیر کل ورزش و جوانان پایتخت به دیدار فرامرز ظلی رفت

فرامرز ظلی پیش از مهاجرت از تهران به مشهد، میزبان مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران بود. شهرام رویین دل، فرزند نایب رویین دل در آستانه مهاجرت فرامرز ظلی از تهران به مشهد به دیدار این پیشکسوت ارزنده فوتبال ایران رفتند.

به گزارش طرفداری، فرامرز ظلی در صحبت هایش درخصوص ورزش و پهلوانی گفت:

هرکسی یک نوعی زندگی می کند، نوش جونشان، امیدوارم خوب و خوش زندگی کنند اما با عدالت، شرافت، مناعت و جوانمردی، یادشان باشد اینها پهلوان هستند. منتها پهلوانی معنا دارد.

این شاید وصیت من باشد، من حالم خوش نیست، من با خودم زندگی می کنم، با این بزرگواری شما که آمدید حال مرا بپرسید، با شما زندگی می کنم و شما را دعا می کنم، امیدوارم خیر ببینید. زندگی گرمی دل های به هم پیوسته است، تا در آن دوست نباشید همه درها بسته است، دوست می باید داشت، با نگاهی که در آن شوق برآرد فریاد، با سلامی که در آن نور ببارد لبخند، دست یکدیگر را، بفشاریم به مهر...

معنای ورزش، معنای سخاوت و جوانمردی است. چرا می گویند پهلوان تختی تا تاریخ است، اسمش باقیست؟ به خاطر آن مناعت و شرافت و بزرگمردی این مرد بود. کسی بیخودی تختی نمی شود.