به گزارش "ورزش سه"، فصل گذشته اگرچه مس رفسنجان در هر دو مسابقه برابر استقلال و پرسپولیس بازنده مسابقه بود ولی هر  دو دیدار شاگردان محمد ربیعی برابر سرخابی‌ها پر بود از لحظات هیجان‌انگیز که در مجموع 180 دقیقه تماشایی را برای علاقمندان به فوتبال به ارمغان آورد.
این اتفاقی است که انتظار می‌رود در دیدارهای این فصل مس رفسنجان هم شاهدش باشیم؛ چرا که برخلاف برخی تیم‌های حاضر در مسابقات نشان داده مقابل سرخابی‌های پایتخت تمایلی به دفاع صرف حتی در ورزشگاه آزادی ندارد و یحیی گل‌محمدی هم در کنفرانس خبری پیش از این مسابقه به همین موضوع اشاره کرد و اینکه احتمالا فوتبالی زیبا در آزادی به نمایش در خواهد آمد.
مس که با یک پیروزی بسیار ارزشمند و حیاتی مقابل تراکتور با 12 امتیاز در فاصله 3 امتیازی صدر جدول قرار گرفته و انگیزه‌های فراوانی در مصاف با پرسپولیس دارد، پس از چند روز تمرین در رفسنجان روز گذشته به تهران سفر کرد و امروز آخرین تمرین خود را در زمین دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزار کرد تا به خوبی آماده مصاف با شاگردان گل‌محمدی باشد.
نکته مهم دیگر درباره این مسابقه غیبت قائم اسلامی‎خواه هافبک خوش استیل و فانتزی تیم فوتبال مس رفسنجان است که تنها غایب این تیم در مصاف با سرخپوشان تهرانی در بازی روز آینده به شمار می‌رود.
دیدار روز آینده  پرسپولیس مقابل مس رفسنجان روز آینده از ساعت 17 با قضاوت کوپال ناظمی در تهران برگزار خواهد شد.