یولیان ناگلزمان اعتقاد دارد که در بوندسلیگا نیز به زودی به روند مثبت خود باز خواهند گشت 

در چارچوب هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از گروه (C)، بایرن مونیخ موفق شد که ویکتوریا پلژن را در خانه با نتیجه 4-2 شکست دهد.

به نقل از اسکای، حال یولیان ناگلزمان در کنفرانس خبری پس از بازی در مورد عملکرد‌شان مقابل ویکتوریا پلژن و صعود از مرحله گروهی به مرحله یک هشتم نهایی، صحبت کرده است. او در این‌باره گفت:

پیروزی در بازی خارج از خانه همیشه خوب است. 12 امتیاز از 4 بازی در سخت‌ترین گروه، حال ما در مرحله یک هشتم نهایی هستیم. اکنون هدف‌مان این است که صدرنشین باشیم. این برد به ما آرامش لازم را برای بازی مقابل فرایبورگ در روز یک‌شنبه خواهد داد. این هدف ما بود و به آن نیز رسیدیم.

ناگلزمان در ادامه افزود: 

ما همیشه تعداد باورنکردنی از موقعیت‌ها را ایجاد می‌کنیم. گاهی اوقات مانند امروز 4 گل می‌زنیم و گاهی اوقات از موقعیت‌هایمان خوب استفاده نمی‌کنیم. مانند بازی مقابل دورتموند. پسر‌ها متمرکز هستند و سخت تمرین می‌کنند. من مطمئن هستم که در بوندسلیگا نیز به مسیر خود باز خواهیم گشت. 

ناگلزمان در مورد دلیل افت عملکرد بایرن مونیخ در نیمه دوم، گفت: 

ویکتوریا پلژن در نیمه دوم عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت و همچنین ما نیز بازی یک‌شنبه مقابل فرایبورگ را در ذهن خود داشتیم. 

ناگلزمان در مورد بازی بعدی‌شان مقابل بارسلونا، گفت: 

نگاه‌مان فقط به خود‌مان است نه تیم‌های دیگر. ما می‌خواهیم بدون توجه به دیگر تیم‌ها، صدرنشین گروه شویم. بارسلونا یک تیم برتر به همراه یک مربی بسیار خوب است و فوتبال خوبی را از خود به نمایش می‌گذارند. 

توماس مولر که در این بازی یکی از گل‌های بایرن مونیخ را به ثمر رساند در دقیقه 28 به دلیل مصدومیت جای خود را به ماتیس تل داد. ناگلزمان در مورد وضعیت این بازیکن، گفت:

 به خاطر گرفتگی عضله او را تعویض کردیم. چیز جدی نیست. او برای بازی مقابل فرایبوگ باید آماده باشد.