به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته و در شرایطی که عملکرد خوبی در طول 90 دقیقه برابر بارسلونا ارائه داد و حتی می توانست به برتری هم برسد، با تساوی 3-3 متوقف شد و به یک تساوی ارزشمند دست یافت. نیکو بارلا و لائوتارو مارتینز که گل های اول و دوم اینتر را به ثمر رساندند، عملکرد نراتزوری را خوب توصیف کرده و این تیم را مستحق کسب امتیاز در ورزشگاه نوکمپ توصیف کردند.

لائوتارو مارتینز، ستاره گلزن اینتر در این دیدار، گفت: در دیدار مقابل بارسلونا شور و انرژی عجیبی وجود داشت. هواداران زیادی در نوکمپ حاضر بوده و البته طرفداران اینتر نیز در کنارمان بودند. پیش از شروع مسابقه با هم صحبت کرده و قرار گذاشتیم با تمام توان در زمین حاضر شده و با دست پر با خانه برگردیم. بازیکنانی که چند سال است در اینتر حضور دارند، تلاش کردند تیم را به سمت جلو سوق دهند و در مجموع برابر بارسلونا خیلی خوب بازی کردیم.

نیکولو بارلا نیز در ادامه گفت گفت: ما دوست داشتیم با پیروزی به خانه برویم، اما به این رویکرد نیاز داشتیم و در ابتدای فصل چنین چیزی در تیم نبود. ما امیدواریم همیشه این شور و شوق را داشته و نشان دهیم که خواهان مبارزه برای پیراهن اینتر هستیم. متأسفانه در مقاطعی از فصل اوضاع بر وفق مراد شما پیش نمی‌رود و همه چیز دشوار به نظر می‌رسد، اما با کمک باشگاه و دیگر بازیکنان، ما باید شرایط را تغییر دهیم. ما در مقطع بدی قرار داشتیم و انکار آن معنایی ندارد، اما ثابت کردیم که همچنان اینجا هستیم، برای تیم، باشگاه و این پیراهن می جنگیم.