به گزارش "ورزش سه"، فرانک لمپارد جملاتی تند علیه مربی سابقش در چلسی، ژوزه مورینیو، به زبان آورد که به احتمال زیاد با واکنش آقای خاص روبه‌رو خواهد شد چرا که مورینیو بارها ثابت کرده کسی نیست که در مقابل چنین طعنه‌هایی ساکت بماند.

لمپارد که این روزها سرمربی‌گری اورتون را در اختیار دارد در پاسخ به سوالی درباره تاثیرپذیری سبک مربی‌‌گری‌اش از مورینیو این ادعا را رد کرد و گفت آنچه از آقای خاص یاد گرفته را می‌توانست از مربی یک تیم دسته‌دومی هم بیاموزد.

این در حالی است که لمپارد بهترین سالهای دوران فوتبالی‌اش را در چلسی و زیر نظر مورینیو سپری کرده و با هدایت او فاتح لیگ برتر و جامهای دیگری شده است. لمپارد که مدتی هم روی نیمکت چلسی نشست در نهایت از تیم سابقش کنار گذاشته شد و حالا هدایت اورتون را بر عهده دارد.

لمپارد در این باره گفت:" خیلی‌ها از من می‌پرسند مورینیو روی تو خیلی تاثیرگذاشته؟ ولی جواب من این است که حدود بیست سال از آن زمان گذشته. برای همین اینکه مورینیو 20 سال پیش چه تاثیری روی من گذاشته نمی‌تواند به امروز ربط داشته باشد.

حرفی که می‌خواهم بگویم بی‌احترامی نیست چون همیشه گفته‌ام ژوزه فوتبال من را تغییر داد. ولی اگر به پادکست یک مربی از لیگ دسته دو هم گوش می‌دادم همان‌قدر یاد می‌‌گرفتم که می‌شد از مورینیو یاد گرفت".