تیم فوتسال بانوان ایران که برای برگزاری دو بازی دوستانه با روسیه وارد اردو شده، با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند...

تیم ملی فوتسال بانوان که برای برگزاری دو بازی تدارکاتی خانگی مقابل روسیه وارد اردو شده، برای این بازی ها با کمبود بازیکن روبرو شده است.

به گزارش طرفداری، در حالی که کادر فنی تیم ملی فوتسال بانوان اعلام کرده بودند برای این دو بازی تدارکاتی دوم و چهارم اسفند ماه بهتر است 24 بازیکن به اردو دعوت شوند، فدراسیون فوتبال به بهانه مشکل مالی و به منظور کاهش هزینه ها، از برپایی اردوی 24 نفره دختران جلوگیری کرد و تنها 18 بازیکن به اردو رفتند که از این 18 نفر هم اعظم آخوندی، فرشته کریمی، سحر زمانی و فرشته خسروی در همان تست اول کرونایی شدند. سارا شیربیگی به دلیل آسیب دیدگی اصلا در اردو حاضر نشد و فرزانه توسلی هم چهارشنبه به دلیل احساس درد در ناحیه مچ دست از سایرین جدا شد تا تیم ملی فوتسال بانوان ایران با 8 بازیکن و یک دروازه بان تمرین کند.

البته تیم ملی روسیه هنوز به ایران نیامده است. روس ها خودشان را برای حضور در بازی های ملت های اروپا که فروردین برگزار می شود آماده می کنند و گفته می شود شاگردان فروزان سلیمانی سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران از این شرایط به شدت شاکی هستند و می گویند روی سلامتی آنها ریسک شده است!