تراکتور امشب در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر، میزبان استقلال در تبریز بود؛ شاگردان سولدو در این دیدار کار سختی مقابل صدرنشین لیگ برتر داشتند و چشم امیدشان به درخشش چند ستاره باتجربه بود.

محمدرضا اخباری به عنوان یکی از این بازیکنان باتجربه که طی چند وقت اخیر تک ملی پوش تراکتور هم بوده، یکی از ستاره های تیمش در بازی امشب بود. دروازه بان تراکتور که سولدو امید زیادی به درخشش او داشت یک نیمه دروازه خود را بسته نگه داشت اما در میان های نیمه دوم او هم مثل ۹ گلر قبلی، مقابل خط حمله آبی ها مغلوب شد.

امیرحسین حسین زاده، هافبک تهاجمی استقلال در دقیقه ۷۰ از میانه میدان در موقعیت تک به تک قرار گرفت و در حالی که نادر محمدی فرصت خطا روی او را داشت، خطا نکرد و حسین زاده پس از ورود به محوطه جریمه دروازه اخباری را گشود.

استقلالی ها بعد از دربی رفت، در تمامی بازی های خود گلزنی کرده بودند(۹ بازی متوالی قبلی). به این ترتیب با باز کردن دروازه تراکتور، این رکورد شاگردان فرهاد مجیدی یک بازی دیگر هم تمدید شد تا شاهد دو رقمی شدن آن شویم. آنها همچنین با این گل، تعداد گل هایشان را با مس مساوی کردند (۲۸) تا به صورت مشترک صاحب عنوان بهترین خط حمله شوند.