بهتاش فریبا بازیکن و مربی اسبق استقلال در گفتگو با خبر ورزشی، درباره پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل تراکتور در زمین تیم تبریزی اظهاراتی را مطرح کرد.

دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور با برد شاگردان مجیدی به پایان رسید. این نتیجه را چطور ارزیابی می کنید؟

به هر حال در این شرایط که استقلال در دور برگشت کار سخت‌تری نسبت به دور رفت در پیش دارد کسب سومین برد متوالی این تیم را به کسب عنوان قهرمانی در این فصل امیدوارتر کرد.

این برد تا چه اندازه اهمیت داشت؟

اولا این بازی در زمین یادگار امام تبریز تحت هیچ شرایطی آسان نیست. استقلال قبل از اینکه با تراکتور بازی کند با هوای سرد کوهستان های آن منطقه طرف شده بود که واقعاً دویدن و فوتبال بازی کردن در آن هوا برای هیچکس آسان نیست. به این خاطر این را گفتم که ارزش این برد بیشتر مشخص شود. بچه ها خیلی زحمت کشیدند و آنهایی که در زمین یادگار در این فصل بازی کرده اند می دانند من چه می گویم.

بازی چطور بود؟

همین که استقلال توانست سه امتیاز بازی را در روزی که سپاهان که یکی از تعقیب کننده های استقلال است، مقابل هوادار مساوی کرده بود، به دست بیاورد خودش ارزش‌های این پیروزی را بیشتر مشخص می کند. ضمن اینکه با نگاهی به بازی های دور برگشت استقلال این امیدواری بین پیشکسوتان و هواداران این تیم بیشتر می‌شود که استقلال با همین دست فرمان می‌رود تا انشالله قهرمان شود.

چطور؟

برنامه بازی ها به شکلی قرعه کشی شده که استقلال در دور برگشت بیشتر بازی‌هایش را در تهران و استادیوم آزادی برگزار می کند. به همین خاطر چون استقلال فوتبالش را روی زمین انجام می دهد بازی روی چمن آزادی کمک می‌کند تا تاکتیک های کادرفنی بیشتر جواب بدهد.

بازی بعدی را چطور پیش بینی می کنید؟

فجر سپاسی تیم سرسختی است. ولی قطعاً کادر فنی استقلال اشتباهات دور رفت در اواخر بازی را تکرار نخواهند کرد. امیدوارم روند کسب سه امتیازها مانند دور رفت در پایان هفته سوم متوقف نشود و این بار در هفته چهارم دور برگشت هم هر سه امتیاز به حساب استقلال واریز شود.