جواد منافی در گفتگو با خبر ورزشی، درباره برد سه امتیازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک و جبران نتیجه بازی رفت، همچنین حضور رامین رضاییان در ترکیب تیم پرسپولیس اظهاراتی را مطرح کرد.

بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک را چطور ارزیابی کردید؟

همانطور که از قبل پیش بینی می کردیم یک بازی سنگین بود. تیم آلومینیوم تیم قابل احترامی است. تیم خوبی که رسول خطیبی آن را ساخته و تا حالا هم خوب نتیجه گرفته و انتظار این بازی سخت را می کشیدیم.

در کل بازی را چطور دیدید؟

در نیمه اول بازی بیشتر در میانه زمین در جریان بود و دو تیم سعی می کردند به دیگری موقعیتی ندهند. اما در نیمه دوم آلومینیوم بازی را بهتر شروع کرد ولی نتوانست از موقعیت هایش استفاده کند. به نظر می‌رسید که بازی به سمت تساوی می‌رود اما پرسپولیس با نفرات تازه نفسی که به زمین فرستاد نهایت استفاده را برد و در نهایت به گل رسید.

انتظار زدن گل دوم را داشتید؟

وقتی پرسپولیس به گل اول رسید آلومینیوم کمی بازتر به فوتبال ادامه داد و هجومی تر شد. همین موضوع فرصت را به پرسپولیس و مهاجمانش داد که از ضد حملات بهتر استفاده کنند. همین شد که این سه امتیاز را گرفت.

این با ارزش‎ترین برد پرسپولیس بود/از رامین رضاییان توقع شق‎القمر نداشته باشید/اگر مساوی می کردیم فاصله استقلال زیاد می شد

این سه امتیاز چقدر برای پرسپولیس اهمیت داشت؟

با توجه به اینکه استقلال بازی تبریز را برده بود، اگر پرسپولیس مساوی می کرد فاصله بین ما زیاد می شد. به همین خاطر این یکی از باارزش ترین بردهای پرسپولیس تا امروز بود. چون هم شرایطش در جدول خطرناک شد و هم این که سپاهان هم بازی اش را مساوی کرده بود و حالا فاصله پرسپولیس با سپاهان به ۸ امتیاز افزایش یافت. این می‌تواند به سود تیم باشد چون در کوران مسابقات دور برگشت که آسان هم نیستند امیدواری برای قهرمانی پرسپولیس بیشتر شد.

حضور رامین رضاییان در ترکیب پرسپولیس را چطور ارزیابی کردید؟

با اینکه رامین چند سال از تیم پرسپولیس دور بوده و در یک ماه اخیر هم فوتبال بازی نکرده بود، نباید از او انتظار شق‌القمر داشته باشیم. او هنوز با بازیکنان تیم هماهنگ نشده و هفته به هفته بهتر از این خواهد شد تا در فاز هجومی و ارسال از کناره ها به تیم کمک کند. ولی باز هم می‌گویم برای بازی اول عملکردش بد نبود.