زبیر نیک نفس هافبک ۲۸ ساله  سنندجی تیم استقلال که به دلیل دریافت کارت زرد مقابل تیم ذوب‌آهن ۴ اخطاره و از همراهی استقلال در دیدار هفته هجدهم محروم شده بود امروز در تهران یک جلسه تمرین اختصاصی را پشت سر گذاشت.

نیک‌نفس پیش از این در دیدار مقابل فولاد، آلومینیوم اراک و هوادار سه بار با کارت زرد تنبیه شده بود که با دریافت اخطار مقابل حریف هفته هفدهم استقلال، دیدار این هفته مقابل تراکتور را از دست داد.

این بازیکن تا اینجا از مجموع هفته های برگزار شده لیگ برتر در ۱۳ مسابقه به مدت ۸۶۶ دقیقه در ترکیب تیم استقلال حضور داشته که از این تعداد در ۱۰ بازی در ترکیب اصلی به میدان رفته و در سه بازی از روی نیمکت به ترکیب اصلی اضافه شده است.

طبق برنامه‌ای که کادر فنی در اختیار نیک نفس قرار داده بود این بازیکن امروز یک جلسه تمرین یک ساعته را به صورت اختصاصی پشت سر گذاشت تا از روز شنبه همراه با دیگر اعضای تیم استقلال تمریناتش را برای دیدار هفته نوزدهم مقابل فجر شهید سپاسی از سر بگیرد.

دیدار استقلال مقابل فجر ساعت ۱۹ روز چهارشنبه ۴ اسفند در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد. بازی رفت دو تیم با نتیجه یک بر یک در شهر شیراز به پایان رسید که زبیر نیک نفس ۲۱ دقیقه در بازی رفت برای استقلال در میدان حضور داشت.