محمد نوری در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره اظهارات اخیر احسان اصولی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره دخالت غلامرضا رفیعی مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال در بحث پرونده بازیکن گابنی باشگاه گل گهر اظهار داشت: «به محض این که دیدند نمی‌توانند استقلال را در زمین مسابقه شکست بدهند بار دیگر سراغ پرونده‌های این‌چنینی رفته‌اند. اصلا این آقا چه کاره است که آمده در این باره حرف زده؟».

وی افزود: «کاملا مشخص است کسی که این موضوع را دوباره باز کرده از هیچ چیز خبر نداشته و تنها تحت تاثیر یکسری حرف و حدیث‌ها آمده و این حرفها را به زبان آورده است. وقتی کمیته انضباطی و سپس کمیته استیناف نسبت به این موضوع ساعت‌ها جلسات مختلف و متعددی را برگزار کردند و رای نهایی صادر شد، این آقا چه می‌گوید؟».

محمد نوری با اشاره به استناد این عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به فایل صوتی منتشر شده خاطرنشان کرد: «اصلاً این آقا می‌داند که فایل صوتی مدرک قابل استنادی در محاکم قضایی نیست؟ من هم می‌توانم با تقلید صدا، هر حرفی را دلم خواست بزنم و آن را به این و آن نسبت بدهم. اگر این پرونده مشکلی داشت قبل از آقای اصولی مسئولان باشگاه گل‌گهر سیرجان به آن اعتراض می‌کردند. او چرا کاسه داغتر از آش شده؟».

پیشکسوت باشگاه استقلال تاکید کرد: «این آقا تا به حال کجا بوده که ما تا به حال اسمش را نشنیده بودیم؟ برای فدراسیون فوتبال متاسفم در شرایطی قرار گرفته که چنین افرادی که هیچ جایگاهی در فوتبال ایران نداشتند و اصلاً هیچ کس آنها را نمی‌شناسد برای بزرگترین باشگاه‌ها و پرطرفدارترین باشگاه‌هایش تعیین تکلیف می‌کنند! این آقا نمی‌داند میلیون‌ها هوادار پشت این تیم است؟».

وی افزود: «بارها در این سالها امثال آقای اصولی را دیده ایم که خواستند با نزدیک شدن به لوگوی باشگاه استقلال و استفاده از این اسم مجموعه، خودشان را بزرگ کنند ولی این آقا باید بداند این ماجرا با دفعات قبل فرق دارد. کادر حقوقی باشگاه استقلال باید نسبت به این آقا و اظهاراتش واکنش نشان بدهد. ما از آقای سمیعی و همکارانشان در بخش حقوقی باشگاه توقع داریم اجازه ندهند هر کسی از راه رسید با این حرف‌ها برای کسی ذهنیت ایجاد کند».

نوری در پایان یادآور شد: «من که این آقا را نمی‌شناسم و مطمئنم خیلی‌ها او را نمی‌شناسند ولی بالاخره دوست و رفیقی دارد که او را در این کشور بشناسد. من از آنهایی که فردی به نام احسان اصولی را می‌شناسند خواهش می‌کنم درباره تیم محبوب دوران نوجوانی‌اش اطلاعاتی را در فضای مجازی منتشر کنند. چون قطعاً این آقا اهل فوتبال بوده که به این سمت و سو آمده و به هر طریقی خودش را در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال جا کرده. قطعاً آنهایی که او را از نزدیک می‌شناسند می‌دانند طرفدار چه تیمی‌بوده و هست که حالا به این شکل آمده و درباره رأی تایید شده باشگاه استقلال در دادگاه فوتبال اظهار نظر می‌کند».