خبر جلوگیری جواد نکونام از بازداشت وریا غفوری با شیطنت برخی کانال های تلگرامی تبدیل به بهانه ای برای تخریب مدیرعامل فولاد شد...

روز گذشته برخی کانال های تلگرامی مدعی شدند ماموران امنیتی با هماهنگی حمیدرضا گرشاسبی برای دستگیری وریا غفوری به هتل محل اقامت فولاد مراجعه کردند و جواد نکونام مانع این کار شده است!

به گزارش طرفداری، خبر ابلاغیه ای که در اردوی فولاد به دست وریا غفوری رسید، در برخی کانال های تلگرامی بهانه ای برای تخریب حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل فولاد شد!

ماجرا از این قرار است که شب بازی پیکان و فولاد، مامورانی به اردوی فولاد می روند. برخی رسانه ها در این خصوص گزارش کرده اند حضور این ماموران برای ارائه یک ابلاغیه به دست وریا غفوری بوده که آنها در لابی هتل برگه ابلاغیه یا احضاریه را به دست وریا غفوری می رسانند و می روند. برخی کانال های خبری اما مدعی شدند ماموران قصد بازداشت وریا غفوری را داشتند و جواد نکونام مانع شد.

ظهر روز گذشته پس از آن که کانال های تلگرامی شایعه بازداشت نافرجام وریا غفوری را نقل کردند، از روزنامه گل خبری منتشر شد با این مضمون که نیروهای امنیتی شب قبل از بازی با پیکان، با حضور در هتل محل اقامت فولاد، قصد دستگیری وریا غفوری را داشتند که جواد نکونام مانع از این کار شد. گل مستقلا این خبر را تایید یا تکذیب نمی کند و صرفا به نقل آن می پردازد. اما در برخی کانال های تلگرامی یک سطر دیگر هم به این خبر اضافه شد؛ حضور نیروهای امنیتی با هماهنگی حمیدرضا گرشاسبی بود.

این در حالی است که نیروهای امنیتی برای ورود به اردوی یک تیم از قبل هماهنگ نمی کنند و اصلا ابلاغ یا احضار یک بازیکن نیاز به هماهنگی با مدیرعامل ندارد.

ماجرا در همین نقطه تمام نشد و یکی، دو کانال خبری دیگر در تلگرام دست به تخریب گرشاسبی زدند و مدعی شدند مدیرعامل فولاد سابقه برخورد با جواد نکونام و بازیکنان فولاد را هم دارد و پیش از این در رختکن فولاد، مچ بند مشکی را از دست بازیکنان فولاد درآورده و پیراهن سیاه را هم از تن نکونام خارج کرده است. صد البته تخریب گرشاسبی بی ارتباط به شایعه حضور او در پرسپولیس نیست. باتوجه به این موضوع که طی روزهای گذشته بحث بازگشت گرشاسبی به پرسپولیس مطرح شده، بعید نیست عده ای بخواهند به این شکل او را تخریب کنند!

در ادامه برخی کانال های خبری تمامی این توضیحات را هم به روزنامه گل نسبت دادند و این خبر را به نقل از گل نوشتند؛ 

روزنامه گل نوشت: نیروهای امنیتی شب قبل از بازی با پیکان، با حضور در هتل محل اقامت فولاد قصد دستگیری وریا غفوری را داشتند که جواد نکونام مانع از این‌ کار شد. حضور نیروهای امنیتی با هماهنگی حمیدرضا گرشاسبی بوده است. گرشاسبی پیش از این در دیدار با استقلال در بین دو نیمه با حضور در رختکن تیم، مچ‌بند های مشکی بازیکنان را جدا کرده بود و به نکونام نیز گفته بود که از پیراهن مشکی استفاده نکند!

این خبر حتی با تیتر وساطت نکونام مانع از بازداشت وریا شد / گزارش یک روزنامه ورزشی در رسانه طرفداری نیز بازنشر داده شد اما شاهین تهرانی، سردبیر روزنامه گل امروز در تماس تلفنی با طرفداری اعلام کرد؛

روزنامه گل و پایگاه های اینترنتی روزنامه ما در پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی هرگز چنین خبری را منتشر نکردند و توضیح ها درباره مدیرعامل فولاد به دروغ به روزنامه گل نسبت داده شده است. 

همچنین حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل فولاد در تماس با طرفداری گفت:

ابتدای فصل در شرایطی که خودتان بهتر می دانید وریا غفوری را به خواست جواد نکونام جذب کردم و خودش می داند چگونه حامی اش بودم. کجای دنیا دیده یا شنیده اید مامور امنیتی با مدیرعامل یک باشگاه هماهنگی کند. تا جایی که من خبر دارم یک ابلاغیه بود که در اردوی فولاد به دست وریا غفوری رساندند. این ابلاغیه هم اصلا مربوط به دوره حضور وریا غفوری در فولاد نیست. خدا شاهد است تمامی بازیکنان فولاد را مثل پسر خودم می دانم و همیشه حامی آنها بودم و هستم.

صد البته آنهایی که از گرشاسبی شناخت دارند خوب می دانند مدیرعامل فولاد چه شخصیتی دارد و این شایعه سازی ها تاثیری روی شناخت افکار عمومی از او ندارد!