به گزارش "ورزش سه"، هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر در شرایطی به اتمام رسید که تیم فوتبال امید وحدت خراسان با نتیجه 11 بر صفر مقابل فجرشهید سپاسی شیراز متوقف شد؛ نتیجه‌ای که دل مهدی رجب‌زاده سرمربی تیم حریف را هم به درد آورد و او در نشست خبری پس از مسابقه بیشتر از اینکه درباره پیروزی تیم خودش صحبت کند، درباره بازیکنان تیم امید وحدت خراسان حرف زد.
با این نتیجه تیم فوتبال امید وحدت با 43 گل خورده شرایط بغرنجی در مسابقات پیدا کرد تا تصمیم‌سازان این تیم نهایت فکری که به ذهن‌شان می‌رسد شانه خالی کردن از حضور در مسابقه باشد.
به همین دلیل ساعتی پیش امید وحدت خراسان با 7 بازیکن در بازی خانگی مقابل مس شهربابک حاضر شد و پس از اینکه بازی با سوت داور آغاز شد یکی از بازیکنان تیم امید وحدت خودش را به بهانه مصدومیت روی زمین انداخت و دیگر به کار ادامه نداد. 
به این ترتیب و با شش نفره شدن تیم میزبان عملا طبق قانون این مسابقه با نتیجه سه بر صفر به سود شاگردان وحید رضایی اعلام شد و تیم امید وحدت که آخرین مسابقه‌اش را با شکست 11 بر صفر پشت سر گذاشته بود، با این ترفند حداقل از یک شکست پرگل دیگر اجتناب کرد.
تیم فوتبال امید وحدت خراسان با خرید امتیاز شهرخودرو در مسابقات لیگ دسته اول حضور دارد و با این حربه مدیران باشگاه سعی دارند که با تصمیم مدیران سازمان لیگ و به دلیل حاضر نشدن پیاپی در مسابقات از جدول حذف نشوند.
باید دید سرنوشت این تیم عجیب و غریب در لیگ دسته اول فوتبال ایران درنهایت به کجا خواهد کشید.