به گزارش "ورزش سه"، کوین دی‌بروینه، هافبک بلژیکی و خلاق منچسترسیتی، در سال های اخیر عملکرد درخشانی داشته و پای ثابت مراسم توپ طلا نیز بوده است. این هافبک گلزن شب گذشته و بعد از کریم بنزما و سادیو مانه، در رده سوم بهترین های جهان قرار گرفت. حالا کوین دی‌بروینه مدعی شد همین حضور مداوم در لیست نهایی نیز افتخار بزرگی است و همه بازیکنان نمی توانند به چنین هدفی دست پیدا کنند.

کوین دی‌بروینه گفت: "تنها یک بازیکن است که می تواند توپ طلا را از بین میلیون ها نفر دریافت کند، بنابراین حضور در لیست 30 نفر برتر برای مدتی طولانی، اتفاقی است که باعث غرور و خوشحالی من شده است. من فکر می‌کنم شما خودتان به عنوان یک بازیکن می‌دانید چه زمانی خوب بازی کردید و در کدام مقطع نتوانسته اید عملکردی مناسب از خود در زمین به نمایش بگذارید. فکر می‌کنم بهترین بازیکنان منتقدان خودشان بوده و هر کسی شرایط خودش را بهتر از دیگران در نظر می گیرد.

بازیکنان واقعی و برتر آنقدر خودشان را به سمت بالا سوق می دهند که تقریبا غیرممکن است که منتقدان بزرگتری از خودشان داشته باشیم. من در سال های اخیر چند بار نامزد دریافت توپ طلا شده ام و این برای یک بازیکن به این معنی است که شما به طور مداوم عملکرد خوبی داشته اید. شناخته شدن به عنوان یک بازیکن باکیفیت همیشه خوب است و اگر شما در این لیست هستید، این اتفاق معنی زیادی دارد و بعد از آن دیگر نظر مردم اهمیت پیدا می کند."