به گزارش “ورزش سه” یکی از مهمترین مسابقات هفته نهم لیگ یک امروز در تالش برگزار شد.

فجری‌ها به دنبال ثبت پیروزی دیگر و نگه داشتن حداقل فاصله با صدر جدول بودند و شاگردان حسن اشجاری در چوکا نیز هدفی جز کسب سه امتیاز و فرار از قعر جدول نداشتند.

با این حال فجر بازی را بهتر شروع کرد و با در دست داشتن توپ و میدان در دقیقه ۲۸ توسط محمد آژیر به گل اول رسیدند. این بازیکن از سانتر ارسالی به محوطه جریمه نهایت استفاده را برد و با ضربه سر فجر را پیش انداخت. اما برتری شیرازی‌ها تنها پنج دقیقه دوام داشت. چوکا در دقیقه ۳۳ صاحب ضربه پنالتی شد و سامان نورمحمدی آن را به گل تبدیل کرد تا نتیجه مساوی شود. در حالی که همه در انتظار شنیدن سوت پایان نیمه اول بودند داور پس از سرنگونی بازیکن فجر در محوطه جریمه چوکا یک ضربه پنالتی به نفع مهمان اعلام کرد و عرفان معصومی با گل کردن آن، تعداد گل‌های فجر را به عدد دو رساند و نیمه اول اینگونه به پایان رسید.

با شروع نیمه بیشتر توپ و میدان در اختیار چوکا بود و آن‌ها سعی داشتند بازی را به تساوی بکشند اما شاگردان مهدی رجب‌زاده با تجربه‌ای که داشتند نتیجه را کنترل کردند و‌ به بر‌د مهمی در بازی خارج از خانه دست پیدا کردند.

این بازی که زیر بارش باران پیگیری می‌شد در نهایت یک اخراجی هم برای فجر داشت و آن‌ها دقایق آخر را ۱۰ نفره ادامه دادند. اخراجی که جو مسابقه را جنجالی کرد و نیمکت دو تیم با یکدیگر درگیری داشتند.

فجر سپاسی با این برد ۱۹ امتیازی شد و در رده دوم جدول باقی ماند و چوکای تالش با 6 امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار گرفت.