پرداخت پاداش به مدیران پرسپولیس از جیب مردم سوژه 60 ثانیه فوتبال ایران بود...

در حالی که ارزش سهام سرخابی ها در فرابورس هر روز در حال سقوط است، خبری به دست مان رسیده که اگر صحت داشته باشد، قابل پیگیری است.

به گزارش طرفداری، گفته می شود از پولی که مردم برای خرید سهام پرسپولیس پرداخت کردند، با هماهنگی سازمان خصوصی سازی، مبلغ 14 میلیارد ریال معادل 1 میلیارد و 400 میلیون تومان به عنوان پاداش به مدیران و برخی پرسنل پرسپولیس پرداخت شده است.

امیدواریم باشگاه پرسپولیس و سازمان خصوصی سازی این خبر را مستند و با ارائه مدرک تکذیب کنند وگرنه پرداخت پاداش از جیب مردم هیچ گونه توجیهی ندارد. آن هم در این شرایط اقتصادی که بسیاری از مردم از سفره شان زدند تا بتوانند سهام بخرند!

مردم این پول را برای این ندادند که مدیران پاداش بگیرند؛ اصلا پاداش چه چیزی؟!

شما تصور کنید فردی با هزاران امید و آرزو در این وضعیت اقتصادی و با سختی فراوان پولی را نگه داشته که روزی دستش را بگیرد و با هزاران امید بیشتر پولش را صرف خرید سهام باشگاه محبوب خود کرده تا هم از آن حمایت کند و هم به نوعی سرمایه گذاری انجام داده باشد.

حالا به آن فرد بگویید پولت را به جای توسعه و بهبود وضعیت باشگاه، در راه پاداش به مدیران پرداخت کردند! واقعا جای حرفی باقی نمی ماند...

رسانه طرفداری طی روزهای آینده این موضوع را کالبد شکافی می کند تا هواداران پرسپولیس متوجه بشوند سرنوشت پولی که برای حمایت از تیم محبوب شان پرداخت کرده اند، چه شده است. البته اوضاع پول های هواداران استقلال هم به همین اندازه شگفت آور است.