به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل یورگن کلوپ باشگاه هایی مانند منچسترسیتی، پاری سن ژرمن و نیوکاسل یونایتد را به ریخت و پاش فراوان متهم کرده و مدعی شد تیم های دیگر توان رقابت با این قدرت های اقتصادی را ندارند. این مصاحبه در لیگ برتر به شدت جنجالی شده و حالا فرانک لمپارد مدعی شد حضور در منچسترسیتی هر کسی را به خود مجذوب می کند.

فرانک لمپارد گفت: "فکر می‌کنم در فوتبال مدرن همه افکار و دیدگاه‌های متفاوتی دارند. نگاه افراد گاهی اوقات تغییر می‌کند و فکر می‌کنم به همین دلیل است که ما لیگ برتر را دوست داریم. من در چلسی به عنوان یک بازیکن زندگی کرده و در منچسترسیتی نیز به مدت یک سال شرایط را لمس کردم. داستان های زیادی در این باشگاه وجود دارد که می تواند شما را مجذوب کند.

منچسترسیتی این هفته و در مراسم توپ طلای 2022، به دلیل  عملکرد خوبش در خارج از زمین به عنوان باشگاه برتر سال انتخاب شد. شرایط متفاوت است، تیم هایی وجود دارند که درآمد بسیار بیشتری نسبت به ما داشته و می توانند پول بیشتری برای اعطای دستمزد خرج کنند، اما این داستان فوتبال مدرن بوده و همه چیز نسبی است.

در سال های اخیر لیورپول با مربیگری عالی کلوپ با سیتی رقابت کرده است. آنها نیز ویرژیل فن دایک و آلیسون بکر را به خدمت گرفته اند و البته من می توانم حرف های کلوپ را درک کنم. شرایط بین ما و نیوکاسل نیز اینطور است، آنها 200 میلیون پوند در دو پنجره اخیر خرج کرده اند و ما نمی توانیم چنین کاری را انجام دهیم. اما دوران حضورم در منچسترسیتی و نحوه اداره شدن این باشگاه را در نظر گرفته و فکر می‌کنم آنها فوق‌العاده هستند."