به گزارش "ورزش سه"، روز دوشنبه در مراسم جوایز توپ طلا در پاریس به رسم همیشگی اولین جایزه‌ای که اعلام شد جایزه موسوم به کوپا بود؛ جایزه‌ای که هر ساله به بهترین فوتبالیست جوان سال اهدا می‌شود.

امسال جایزه کوپا به گاوی، بازیکن 18ساله بارسلونا و ملی‌پوش اسپانیا، اهدا شد. این جایزه اما منتقدان زیادی داشت. عده زیادی معتقد بودند جمال موسیالا، ستاره جوان بایرن مونیخ، و جود بلینگام، پدیده جوان انگلیسی باشگاه دورتموند، بیشتر از گاوی برای این جایزه سزاوار بودند.

درحالیکه بحث درباره جایزه کوپا همچنان ادامه دارد یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ که موسیالا زیر نظر او فوتبال بازی می‌کند، دیشب به حمایت از او برخاست و گفت نظر منتقدان درست است و موسیالا و حتی بلینگام شایستگی بیشتری برای معرفی شدن به عنوان بهترین بازیکن جوان سال داشتند.

موسیالا اما برای اولین بار درباره این موضوع صحبت کرد. این ستاره جوان بدون اینکه به صراحت از تعلق گرفتن جایزه به گاوی شکایت کند با لحنی دیپلماتیک هم به او تبریک گفت و هم با اسم آوردن از خودش و بلینگام نشان داد از تعلق جایزه به بازیکن جوان بارسا چندان راضی نیست.

موسیالا بعد از پیروزی 5-2 بایرن مونیخ مقابل آگزبورگ در جام حذفی آلمان به خبرنگاران گفت:" گاوی به نظر من بازیکن بزرگی است. البته معتقدم من و جود هم شانس بردن این جایزه را داشتیم. ولی گاوی بازیکن بزرگی است. من با او مشکلی ندارم. گاوی فصل خوبی را پشت سر گذاشت و برایش احترام قائلم".