هدف یولیان ناگلزمان این است که تا قبل از تعطیلات زمستانی صدر نشین بوندسلیگا شوند

فردا در چارچوب هفته یازدهم بوندسلیگا، هوفنهایم میزبان بایرن مونیخ است.

طرفداری | به نقل از سایت بایرن مونیخ، یولیان ناگلزمان در کنفرانس خبری پیش از بازی درباره وضعیت مصدومان و غایبان تیمش از جمله مانوئل نویر، رویارویی با هوفنهایم، فرم فعلی‌شان و برخی مسائل دیگر صحبت کرده است.

به نظر می‌رسد مانوئل نویر بازی حساس و مهم بایرن مونیخ مقابل بارسلونا در چهارشنبه هفته آینده را هم نیز از دست بدهد. ناگلزمان در مورد شرایط او، گفت: 

مانوئل فردا بازی نمی‌کند. او هنوز کمی درد. به احتمال زیاد بازی مقابل بارسلونا را هم از دست خواهد داد. ما قصد داریم تا از او در بازی مقابل ماینتس استفاده کنیم. باید صبر کنیم تا شانه‌اش به اندازه‌ای که بتواند دوباره بازی کند، بهبود یابد.

در روز‌های گذشته گزارش‌هایی منتشر شدند که مانوئل نویر به دلیل آنکه نمی‌خواهد جام جهانی را از دست بدهد، تا جای ممکن نمی‌خواهد ریسک کند. ناگلزمان در این‌باره گفت:

فکر نمی‌کنم چنین باشد. ما سعی می‌کنیم وضعیت کلی را در نظر بگیریم. مانو بدنش را می‌شناسد. مفصل شانه یک نقطه حساس است. فکر می‌کنم و امیدوارم که در بازی مقابل ماینتس حضور داشته باشد.

ناگلزمان در مورد وضعیت دیگر مصدومان تیمش، گفت: 

متاسفانه توماس مولر در این بازی حضور نخواهد داشت. او یک‌شنبه درد معده داشت. کمی عصبانی است. اول کرونا و بعد هم مصدومیت و حالا هم شکم درد. نصیر مزروعی امروز تمرین خواهد کرد و مشکلی نخواهد داشت. 

ناگلزمان در مورد رویارویی با هوفنهایم باشگاه پیشین خود، گفت: 

این یک بازی ویژه است. هوفنهایم در قلب من جا دارد و من 9 سال بسیار خوب را در آنجا گذراندم. مشتاقانه بازگشت دوباره به آنجا هستم. هوفنهایم استراتژی روشنی دارد و در زمین بسیار شجاع هستند. باید محتاط باشیم. 

ناگلزمان در مورد اینکه چه ترکیبی را راهی زمین خواهد کرد، گفت: 

در این‌باره گفت و گو خواهیم کرد و سپس تصمیم می‌گیریم. کینگزلی کومان یکی گزینه‌هایمان است. چوپوموتینگ نیز در بازی‌های گذشته عملکرد خوبی داشته است. پس از آخرین جلسه تمرینی‌مان در این‌باره تصمیم خواهیم گرفت. 

ناگلزمان در مورد چوپوموتینگ، گفت: 

او واقعا یک مهاجم نوک کلاسیک نیست. بین خطوط بازی می‌‌کند. او یک بازیکن با استعداد است، یک شماره «10» که می‌تواند در این پست نیز بازی کند. ما بسیار خوشحالیم که او را داریم. او کیفیت لازم برای حضور در ترکیب اولیه را دارد اما همچنین می‌تواند گزینه خوبی برای نیمکت نیز باشد. 

ناگلزمان در مورد فرم فعلی بایرن مونیخ، گفت: 

باید ریتم خوبی پیدا می‌کردیم و تا جام جهانی خوب کار کنیم. فکر می‌کنم بچه‌ها انگیزه زیادی دارند. ما می‌خواهیم اونیون برلین را تحت فشار بگذاریم و تا قبل از تعطیلات زمستانی بهه جایی که می‌خواهیم، برسیم. 

ناگلزمان در مورد رابطه‌اش با هانسی فلیک، گفت: 

ما هر از گاهی به یکدیگر پیام می‌دهیم. رابطه خوبی با هم داریم. داشتن تبادل نظر (با دیگران) همیشه خوب است. من نظر او را می‌پرسم و او هم نظر مرا می‌پرسد. ما در راستای منافع خود و تیم ملی آلمان با یکدیگر همکاری می‌کنیم.